Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets storsatsning "Four Dimensions movie"

  • oldschool

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 15:35

    Niceeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! Nu blev man ju inte sugen på att segla lite vågor när man sitter här å svettas på kontoret……………

  • fastlandsguten

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 15:52

    Beställd!

  • jopi

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 16:12
    FastlandsGuten;564551 wrote:
    Beställd!

    Beställde du från http://www.fourdimensionsmovie.com? Vet du vad frakten blir?

  • sundberg

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 16:19

    dra mig baklänges, matrix möter vindsurfing =D

  • mbkpeter

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 16:27

    Yo boys!

    Alltså Danne har redan laggt en blänkare här inne. Han fick premiere visning av trailern i Söndags 😉

    Yes, är mitt uppe i redigeringen av detta helvetes monsterprojekt 🙂 Tar all vaken tid, men skit samma, precis hur kul som helst. Filmen släpps den 26 September (premiere visning på PWA Sylt röda mattan…). Matrix möter de senaste och absolut bästa tricken i vågor, freestyle och jumps. Vi har arbetat något kopiöst med helicoptrar, dollys, nya vinklar, matrix etc etc. Tror att denna rulle blir något riktigt nytt.
    Går att beställa redan nu på http://www.fourdimensionsmovie.com till ett bra pris (-10% på förbeställningar).

    Lovar ett riktigt fett soundtrack med sverigest bästa akter, men även en del internationell band.

    /Peter

  • sundberg

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 16:32

    kung kung kung!

  • koa

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 18:09

    Snyggt Peter! 😉

  • walle_gbg

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 19:41

    Jag är ruskigt imponerad. Riktigt läckert!

  • gurra1978

    Medlem
    6 augusti, 2009 vid 19:56

    Såg OK ut 😉

  • diil

    Medlem
    7 augusti, 2009 vid 08:30

    …Ja det är ju inte GoPro-kvalitét, men men… 😉

    Gött Peter, imponerande! Har sett trailern säkert tjugo gånger nu, blir säkert samma med fullängdarn!

  • kelso

    Medlem
    7 augusti, 2009 vid 10:40

    Riktigt fet!!

  • davo

    Medlem
    7 augusti, 2009 vid 11:38

    Fruktansvärt snyggt! Wow alltå.

  • trimmarn

    Medlem
    7 augusti, 2009 vid 11:48

    Coolt att se windsurfing filmeffect trolleri.. Det ska bli riktigt kul att se slutproduktionen. Snyggt filmat och klippt.

    Jag undrar dock om filmen är en reklamfilm eller märkesneutral?

  • j-s

    Medlem
    7 augusti, 2009 vid 19:17

    Shittaroo! Riktigt riktigt bra! Kanske bland det bästa,
    men helt klart det fränaste jag sett!

    Tack Peter!

  • mbkpeter

    Medlem
    7 augusti, 2009 vid 20:21
    trimmarn;564749 wrote:
    Coolt att se windsurfing filmeffect trolleri.. Det ska bli riktigt kul att se slutproduktionen. Snyggt filmat och klippt.

    Jag undrar dock om filmen är en reklamfilm eller märkesneutral?

    Ganska viktigt att påpeka är att detta är ett privat projekt. Till största del finansierad av Andre himself. Vissa utomståend sponsorer finns med, varav den större inte är något bräd / segelmärke. Både jag och Andre har gått och filat på ett större projekt under 1-2 år.
    Seglarna är valda då Andre redan hade en god kontakt med dem (vilket gör det enkelt att jobba), samt att de är de BÄSTA på sitt område, jump(victor), freestyle(gollito) och våg (vi anser att Marcilio är mest banbrytande i sin vågridning just nu, och lätt mest imponerande stil).

    Efter att ha sett igenom allt vårat material nu under för-editeringen kan jag lätt säga att det är det bästa klippen jag någonsin fått på kamera. De har levererat de absolut sjukaste hoppen, vågorna och freestyle tricken man kan se idag. Andre, jag, Sebastian, Marcilio, Victor och Gollito har alla suttit ner innan inspelningen började och alla gick in med inställningen att det är nu eller aldrig…

    Nu återstår enbart att slänga ihop dem med sköna effekter, grym musik och en bra story. Sedan hoppas vi kunna presentera en ny typ av vindsurfing film!

    Anyway, blev ett längre utlägg än planerat… 😉

    Back to editing..

    Peter

Sida 2 av 4

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets storsatsning "Four Dimensions movie"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.