Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets storsatsning "Four Dimensions movie"

  • crash151

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 02:14

    När kommer five dimensions då?

  • styret

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 07:47

    kul att höra lite av dina tankar om arbetet med filmen peter.

    Jag är ju alltid en förståmigpåare och tycker en jävla massa, särskillt när det kommer till surffilm och det här är inget undantag.
    Jag tror verkligen det här är vad windsurfingfilm behöver. ett riktigt dedikerat projekt med en all-in-insats från alla inblandade. Så som man ofta hör om i tex snowboardfilmer.

    Om ni levererar en film hälften så bra som trailern så kommer det garanterat vara som du säjer en ny typ av vindsurfingfilm.

    Jag är bakfull och har kanske närmre till superlativ än vanligt men jag tycker det här är det grymmaste jag har sett nånsin i vindsurfingfilm och du är helt grym!

  • svenne

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 08:54

    Fuck i havet! Geeze Peter, du levererar igen. Jag håller med Styret trots att jag inte är bakis.

  • mag

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 09:54

    En lektion i konsten att skapa köpsug eller??????
    mmmmmmmmm 🙂
    Lycka till!
    /Magnus

  • calle_b

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 10:27

    det där var ruggigt läckert producerat. Heja, Heja!!! 🙂

  • dr-masse

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 10:29
    Mag;564900 wrote:
    En lektion i konsten att skapa köpsug eller??????
    mmmmmmmmm 🙂
    Lycka till!
    /Magnus

    Ja, och j-ar i skägget vad bra det funkar, här skall förbeställas! :grin::grin::grin:

    Va fasen kom den här svenska tokinbrytningen på vindsurfscenen ifrån?!? – Calle och Peter levererar asgrymma rullar, speedgubbsen tokskräller i Grekland, AB kör Mistral, Simmer går bra i massa tester och Ola H. är numera en världsledande auktoritet på surfprylsnördteoriområdet… 😀

    Fattas bara att en svensk landar en perfekt trippel framför näsan på Campello på nästa års Pozo-tävlingar, ah! Den där Philip Köster, är han inte från Varberg och inte Vargas egentligen?

  • fredrik-plantin

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 17:50

    Peter!

    Alla har Polare som aldrig riktigt fattat varför windsurfing är balsam för själen….mina fick gåshud! … Du levererar!

  • frippe75

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 18:14

    Wow igen…

    Ser ruskigt så bra ut…. Har spenderat 30 minuter och det blir nog 30 till…. Det enda som saknas för att jag ska vara i himlen är en blueray disc….. Är det stor skillnad att få ut det på blueray?? pris och tekniskt… Eller kör ni inte med HD kameror?

    Kan ni inte fixa så man kan ladda den ifrån nätet… Jag betalar gärna lika mycket och ni borde få bättre marginaler…

  • patriks

    Medlem
    8 augusti, 2009 vid 21:12

    Bara att instämma med föregående talare, det ser riktigt riktigt bra ut! Jag längtar verkligt efter denna film! :grin::grin:

  • rasmus_w

    Medlem
    9 augusti, 2009 vid 11:41
    dr Masse;564905 wrote:
    Simmer går bra i massa tester

    Simmer går att lyfta lite till. Simmers historia är ju nästan Hookipas historia, Mauiseglet nummer ett. Nu är det nästan så svenskt det kan bli. Fattas bara att bröderna Simmer flyttar till Sverige. 🙂

  • drx

    Medlem
    9 augusti, 2009 vid 13:53

    Instämmer i alla lovord som sagts! Jag skulle åxå vilja ha en Bluray med filmen, hade varit grymt!

  • Knatte

    Gäst
    9 augusti, 2009 vid 16:25

    Ser jäkligt bra ut 😉 Bra jobbat måste jag säga!

  • jesper_b

    Medlem
    10 augusti, 2009 vid 10:17

    Helskottahulabaluatjabalohafedegrymauitoppbetyg!!!!!!!!!!! /JB

  • mbkpeter

    Medlem
    10 augusti, 2009 vid 19:02

    Vilket betyg Jesper. Tackar !:)

    Nej nu kommer anländer Sebastian (Dörr, från Wet and Salty) upp, och nu börjar redigeringen på allvar. Ett break till Wolfmother på WayoutWest är dock ett måste, lika så Band of Horses, som är Four Dimensions teamets favorit band, samt trailer band!

  • poppo

    Medlem
    10 augusti, 2009 vid 19:37

    holysmoke, jag orkar inte – FÖR BRA!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Årets storsatsning "Four Dimensions movie"

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.