Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Årets vintergathering! 27-30 mars Grövelsjön

  • Årets vintergathering! 27-30 mars Grövelsjön

    Publicerad av jmaster på 12 januari, 2014 vid 15:53

    Hej på er dudes and dudettes!
    Nu jädrar!!!!!!!
    Det enda som arrangeras i år på snö blir en fet gathering i Grövelsjön. Det är ett coolt för mig nytt område som jag inte kört på några år i men räkna med att jag ska reka av det innan 🙂

    Det har tagits fram ett kanonerbjudande med 3 nätters boende , helpension och transport ut till några olika spots för 2900 om man är STF medlem. Vi kan alltså lämna pulkorna hemma här 🙂 Läs här: http://www.svenskaturistforeningen.se/sv/upptack/Omraden/Dalarna/Fjallstationer/STF-Grovelsjon-Fjallstation/Se–Gora/Vinter/Kitehelg/

    I övrigt ska jag se till att fylla dagarna med så massa göttigt som möjligt. Lite spontantävlingar, inofficiella sm i något infärnoräjs kanske, kitecross, , demo och test av olika utrustning fjällteknik, tips och utrustningspass för utveckling. Något för alla.
    självklart bastu, hoppbygge och ja ni vet ALLT VI VILL GÖRA DET TILL!!!!

    Se det som årets händelse. jag ska snabbt spika form och details med er och grövelsjön men boka in datumet nu så hörs vi mer!

    FUCK YEAH!!!!!!! Vi får ses i år igen på snö de som vill.

    ps. spara alla småfrågor nu som om det finns tvål på rummet, vilken storlek man ska, om man kan tälta gratis utanför och så. I´m on it! : ) ds

    Mvh Simon J

    demoniak svarade 10 år, 4 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • demoniak

    Medlem
    13 januari, 2014 vid 15:15

    Skoj. Jag är på.
    Hojta till om det är nån mer från Stockholm som vill samåka.
    Undrar hur de tänkt där med paketpriset när det blir mer än vad som ingår var för sig…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Snökite Årets vintergathering! 27-30 mars Grövelsjön

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.