Arrows Trix

Detta ämne har 2 svar, 3 deltagare, och uppdaterades senast för 21 år, 6 månader sedan av Oscar.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Författare

Har någon koll på detta segel verkar på pappret klart intressant.

Skulle kolla upp, fast när jag gick in på http://www.arrows-sails.com/pageinwindow.html så snurrade det så jag blev smått sjösjuk. Och det tog några minuter innan jag förstod hur “Importers” skulle stannas upp.
    Trix är nog inget för mig när jag tänker efter som inte ens klarar hemsidan. Fast kul är den.

Kris
    Deltagare

Javisst är den sidan jobbig! Kul första gången men sen…
    Har faktiskt ett Trixx 6.3 ang. din fråga. Är mkt nöjd med det (planar upp fort, lätthanterligt), men som med de flesta segel av den sorten så är toppfarten inget vidare, gillar heller inte att köra det överriggat.

Oscar
    Deltagare

har också kolat lite på Trixx. Enligt testerna verkar det vara mer ett freeride än ett freestyle. Dvs taskig rotation dålig pumpbarhet men bra stabilitet, dvs inte direkt freestylekaraktär.

Visar 3 inlägg - 1 till 3 (av 3 totalt)
  • Du måste vara inloggad för att svara på detta ämne.
svara

Sveriges största community för vindsurfing, kitesurfing, vågsurfing och SUP sedan 1998 ©2023 Surfzone - Share the Stoke

Tillåt pushnotiser och få de senaste händelserna direkt! OBS!! Gör även följande för iOS, välj
Vill du installera Surfzone-appen?

Progressive Web App (PWA) har installerats.

Logga in med användarnamn och lösenord

eller    

Forgot your details?

Create Account