Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Askim idag!?

  • johnjrambo

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 14:15

    Drar mig till Askims badet nu, dem som vill glida in sammtidigt får flytta rumpan dit på rot! är där runt 17.00

  • hellgren

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 15:57

    Fan! Min gasvajer har gått av på bussen 🙁

    Nån som är sugen på att ha en freerider om det blir nått av någonstans imorn? Idag känns som att det är lite tight.

    Surfa lungt (eller inte…)

  • memark

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 19:48

    Inte lagat den ännu? 🙂

  • sinker

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 19:57

    Hur var Askim idag? Är ni kvar ännu?
    Nere i viken var det 6.5 och större som gällde, ankelhögt och onshore. Med andra ord ännu en bomkörning…
    Hoppas ni hade det bättre här uppe.
    /sinker

  • danneman

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 21:07

    kommer just från Askim kan säga att det har vart sådär till en början eftersom vi beerlanda surfers sällan vill köra med större segel än 4.7 .vi var några tappra som härdade ut vid 21 tiden kom vinden med råge å vi hade bra drag i 4.7 orna rambo snacka t.o.m om 4.2 i byarna..
    vinkeln var till en början SV men sen drog ett regnväder förbi söder om oss tog en snus sen vred det till VSV så vinkeln blev lite knas.
    vi var några tappra som härdade ut vid 21 tiden kom vinden med råge å vi hade bra drag i 4.7 orna rambo snacka t.o.m om 4.2 i byarna.. men vi laddade på för fulla muggar fram till 22 grymt kul kväll Med stålande sol!

  • davo

    Medlem
    17 juli, 2007 vid 21:52

    Test av ACT2K, “action head cam” från Oregon Scientific.
    Filmen blev katastrof…för det första behöver den grymt mkt ljus, hehe inte 22-tiden en mulen Askimkväll. Måste lösa bekymret med vatten på linsen, kort sagt katastrof…och Rambo, det var rätt, jävligt mkt himmel på filmen.
    Kul grej ändå, som säkert kan funka liiite nångång en solig bättre dag.
    Men inte på långa vägar så bra som en extern viosport cam kopplad till dv kamera. Kul att testa typ, bra funktion, smidigt format, men rätt usel film o bild.
    /David

  • hellgren

    Medlem
    18 juli, 2007 vid 12:11

    @memark 397982 wrote:

    Inte lagat den ännu? 🙂

    Nej 🙁

    Men jag har ju semester. Det där tar ut sig självt lite. Surt som fan o inte komma ut o surfa på semestern. Men skönt att inte ligga och mecka buss också..
    Funderar fan nässtan på att köra tomgång ut idag. Jag måsste få surfa snart!

  • tdk

    Medlem
    18 juli, 2007 vid 14:21

    @DanneMan 398012 wrote:

    hade bra drag i 4.7 orna rambo snacka t.o.m om 4.2 i byarna.. !

    Haha! Rambo rambo.. Men han är ju en fjäderlätt klenfis! 😛 Gott att ni fick kört lite. Fan va jag hatar mitt jobb just nu……

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Askim idag!?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.