Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askim idag onsdag

  • snygging

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 09:06

    verkar intressant får se när jag kan dra från jobbet, men kl 13-14 borde man kunna vara där, har lite svårt att se dagens prognos på http://hem.passagen.se/nickex/_ny_vind/dmi_1.html
    körde igår och då var det kanon!!

  • rusiak

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 09:28

    Prova http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/farvandsudsigter/kattegat.htm

    Tror jag kan komma ifrån vid den tiden oxå. Har 14 som minsta, så hoppas på att det håller sig runt 8m/s. Hur var riktningen igår? Verkar ju som om det kommer ligga närmare W-SW än W?!?!

    /alex

  • snygging

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 10:04

    Jo det var nog mer västlig vind igår om man tittar på min gammla länk, vi körde 16 igår utan problem. Om du vill kan du ringa mig på 0733671701!

  • rusiak

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 11:18

    Ok, låter ju gött!

    Verkar som om det vrider sig lite om man kollar på windguru, men jag slår dig en signal innan jag sticker (om jag kommer ifrån…). Bra sugen på att köra!

    FREDDAN- ta av dig finskorna och häng på! wink.gif Johan, meckar bil eller jobbar??

    /alex

  • snygging

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 11:32

    Ja gör det alltid bra att vara 2 när man hoppar ner i isvaken, jag vet inte exakt vilka vind vinklar som funkar i askim, annars har man ju alltid rågelund men det blir mörkt snabbt. Som sagt var askim förvånade mig igår och det blev en toppen runda trots att man var lite ringrostig.

  • rusiak

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 11:56

    Vid västlig vind är det riktigt dåligt där, Onsala visar runt 230 (W-SW), så det är väl hyffsat nu!!

    /alex

  • metallifredd

    Medlem
    5 januari, 2005 vid 12:44

    drar om 5 min till asskim!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Askim idag onsdag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.