Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Askim igår..
-
Askim igår..
Publicerad av tdk på 28 augusti, 2005 vid 07:41Hel dag i Askimbay blev det igår! 7 timmars bra freestyle. Och 5 minuter hardcore överriggad våg segling i samband med ett jäkla regn!
tdk svarade 19 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
John promotar Call of Duty.. Det blåser ju inte alltid… Niklas å Kelso ser dock ut att vara mer intesserade av segel..
-
Min.. Fast som npgon annan hunnigt segla betydligt mer på än jag själv…. Nämner inga namn..
-
JOHN_j_RAMBOO
Gäst28 augusti, 2005 vid 09:40insider kontakter, gå med i Beerlanda locals så får du samma privilegier
men idag kan de nog bli en SPOT-KNOTT, aka Kippholmen..
beror lite på riktning. -
Svar till:
Hur kom ni förbi bommen? Är ni där idag också?
[/ QUOTE ]Bommen? Bommarna menar du?? Rena fort knox! 4 stycken! Men den sista ut på marholmen kan man köra förbi.. Fast som John säger.. Beerlanda locals har kontakter..
-
Tja
Det var så sjukt bra igår!!!!!!!! Någon mer som är sugen på surf i askim innan jobbet i morgon? Jag kommer nog va där.
Kelso -
Ja ja men!Askim eller Håvos får det bli!!!!!!!!
Om inte läjet funkar förstås!? -
06, såg jag nu.. Fan. Hinner ju bara köra en halvtimme.. Känns lite overkill..
-
Hur kommer ni in imon då, utan the very kontakt with the key
!?!
Ska lämna in bilen på verstan imon å börjar 7… så för mig blir de surf på eftermiddan/kvällen, får se när bilen e klar.
jäh jäh… finns på flöjelbergsgatan i mölndal imon om ni vill låna, men lite fjäsk hos campingen borde väl funka… om de jävlarna inte låst grinden igen.
Logga in för att svara.