Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Askimsviken 24/8

  • mangs

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 13:31

    Fick också rapport om att askim inte funkade konstigt nog, enligt vindmätarna borde det ju verkligen vara klockrent som det ser ut nu.

  • ian

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 13:44

    kom överens niu pojkar. askim eller björlanda, jag ställer upp på det ställe som drar alla. vi behöver lite battles, fenor i segel och sånt och då behööver vi tätare formationer på vattnet vilket vi bara når om vi tillsammans väljer slagfält.

    sorry, valår

  • danneman

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 13:49

    Ja va fan jag offrar mig och drar till Askim och kollar nuuuuu! nu ringer det. rambo drar och rekar nu… jag hämtar grejer Uppdaterar om 20 minuter.. Ian e inte du PÅ tjörn?

  • danneman

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 14:26

    Senaste uppdate beerlanda liga kör askim nu. det är inte optimalt askim surf tydligen platt.. ses där,, ;/

  • algen

    Medlem
    24 augusti, 2010 vid 21:35

    Fick ni något drag i grejerna Rambo å co? Är rätt go i händerna nu efter en mkt bra dag, bäst var det ju vid 12-13 snåret tror jag – då var det ju riktigt riktigt bra! Är ledsen för alla förvirrande rapporter under dagen, men det blev så galet platt å fel riktning efter ett “megaregn” där på eftermiddagen att jag kände mig tvungen att bränna av en kontraorder. Fick ju kalla kårar av blotta tanken på att skicka hela Beerlanda surfers crewet på en bomkörning en dag som denna… Vindmässigt tog det ju sig hyffsat efter ett tag men riktningen ville inte riktigt återta sitt “forna jag”, trist!. Uppenbarligen rör det sig bara om ett par graders skillnad i riktning mellan riktigt fina ramper och rätt kassa ramper. Jaja, brorsan var i björlanda på kvällen, å där verkade det inte funka alls. Så med facit i hand var det säkert rätt att sticka till askim idag ändå (även efter det att jag drog i 17.30 tiden). Hoppas det gick av!

  • johnjrambo

    Medlem
    25 augusti, 2010 vid 06:59

    Duude! Askim gick av till slut endå..var rätt kritiskt ett tag, det där djävla regnet ställer till det!
    Skam den som ger sig, 3.4at fladdra gött en bra stund, woohaaa!!!
    Vi tog helt klart rätt beslut.
    Det rullade in goa ramper då och då.
    Men det är som du säger, Askim är ett riktigt jobbigt spot med sin kännslighet på vinkeln.

    Tackar o bockar för rapporterna, det var dem som fick oss att åka dit i slutändan endå 😉

    Gött jävla ladd på alla gubbarna, ett mustigt surfar gäng och Ians loopar gjorde sitt!
    Fan va du laddar på allt o inget 😉

    Idag är det Beeris för hela slanten!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Askimsviken 24/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.