Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äspet gick av……..

  • lars_k

    Medlem
    9 november, 2008 vid 19:44

    @Jesus 514671 wrote:

    Nya bilder, bra som mindre bra, finns på

    http://fredrikdahl.se/Aspet_081106/index.htm

    /Fredrik

    Fint som fläsk med bilder från vattnet. Och najs ljus i solnedgången!

  • koa

    Medlem
    9 november, 2008 vid 19:49

    Grymt fina vattenbilder.

  • emil_h

    Medlem
    9 november, 2008 vid 20:02

    Tackar Jesus, du har känsla för det där!

  • dr-masse

    Medlem
    10 november, 2008 vid 08:14

    och fem-i-tålv kommer de där bilderna, jag som hade börjat välja ut topp-tio för “bästa bild tråden”… Härligt!

    Första är ju helt fenomenal.

    Tänkte på det när Jesus simmade (varför gick han inte på det istället? nåja) i vattnet i Apelviken att det kanske är idé att ha med sig någon röd boj eller dunk eller nåt i vattnet så att du syns lite bättre? Vi är ju inte så vana vid simmande fotografer i vattnet i Svea, precis (förutom S66 då, ah!)

    Fina pix!

  • jesus

    Medlem
    10 november, 2008 vid 12:19
    dr Masse;514754 wrote:
    och fem-i-tålv kommer de där bilderna, jag som hade börjat välja ut topp-tio för “bästa bild tråden”… Härligt!

    Första är ju helt fenomenal.

    Tänkte på det när Jesus simmade (varför gick han inte på det istället? nåja) i vattnet i Apelviken att det kanske är idé att ha med sig någon röd boj eller dunk eller nåt i vattnet så att du syns lite bättre? Vi är ju inte så vana vid simmande fotografer i vattnet i Svea, precis (förutom S66 då, ah!)

    Fina pix!

    Jag brukar ha en röd eller gul hjälm på huvudet. Då syns man ganska bra. Men min hjälm är för liten nu när man har huva, så jag fick låna en vit av Bitte, (tack Bitte för lånet). Sen försöker jag vifta med kamerahanden. Om man syns mer vet jag inte, det känns så.

    Ursäkta att bilderna kom så sent. Hoppas det inte stökade till i ditt bildväljande för mycket.

    /Fredrik

  • ola_p

    Medlem
    10 november, 2008 vid 12:24

    Ujujuj. Riktigt snyggt.

  • pontusp

    Medlem
    10 november, 2008 vid 13:28

    Shit Fredrik, vilka bilder!!!

    Tack för hjälpen med riggen igår, tummen klarade sig 🙂

    /ponta

  • pelle_o

    Medlem
    10 november, 2008 vid 16:23

    @Jesus 514786 wrote:

    Jag brukar ha en röd eller gul hjälm på huvudet. Då syns man ganska bra. Men min hjälm är för liten nu när man har huva, så jag fick låna en vit av Bitte, (tack Bitte för lånet). Sen försöker jag vifta med kamerahanden. Om man syns mer vet jag inte, det känns så.

    Ursäkta att bilderna kom så sent. Hoppas det inte stökade till i ditt bildväljande för mycket.

    /Fredrik

    Jasså det var för att synas som du höll upp kameran, jag som trodde att ddu fotade mig;):)

  • stoorfaen

    Medlem
    10 november, 2008 vid 20:30

    MMM, riktigt fint! Gillar skarpt minusgraderna i sista bilden! 🙂 Det ser skønt kallt ut, precis som det ska va…

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Äspet gick av……..

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.