Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Auktion Starboard Evo 83
-
Auktion Starboard Evo 83
Publicerad av surfmanj på 13 november, 2006 vid 14:17Succén fortsätter.
Ytterligare en ny bräda auktioneras ut på windsurf.se.
Den här gången är det en Starboard Evo 83 wood 2006 som kan bli din. Ta chansen att köpa hem en rent ny bräda till ett riktigt bra pris. Vi bjuder på frakten.
Auktionen är öppen för alla och man får lägga hur många bud man vill.
Kom ihåg att buden är bindande.Evo 83
Volym 83 L
Längd 234 cm
Bredd 58 cm
Vikt 6.6 kg
Fena US Box Drake Natural Wave 23 cnc G10
Rek. segelstorlek 4.0-6.0Brädan är uppackad men helt NY! (visningsex.)
Så surfa in på http://www.windsurf.se och bjud hem brädan! Perfa för er som skall till SA i vinter 🙂
surfmanj svarade 18 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Vad är det för regler? Får alla bjuda dvs även folk med relation till onwater eller?
-
Jag bjuder över!
Två par beggade lågskor, två par beggade högskor, samt ett par kassa neopren handskar! -
Ja toppar me mina turkosa tights ja brukade ha under dräkten tills dom börja lukta för illa för att ens få åka med längst bak i skåpet på bilen!
-
en hundring plus min äldsta Fluid-våtis, fransig, från början blå, nu gröngul, samt en rushguard som känns som en manet(även torr).
Sket sig såg jag nyss. 5000:- hittils… Får väl lägga till min snoriga huva.
-
Oscar wrote:Vad är det för regler? Får alla bjuda dvs även folk med relation till onwater eller?
Jepp! detta har disscuterats tidigare -
Lite diffus fråga ”alla som har en relation till Onwater”.
Men i alla fall.
Alla är välkomna att bjuda, folk med relation till onwater dvs. teamriders, osv. är inte tillåtna att bjuda på brädorna.
Detta är till för er som vill ha en chans att komma undan med en billig peng! -
Oregistrerad
Gäst17 november, 2006 vid 14:50Är det inte till att titta vad beloppet ligger på precis innnan auktionen stängs och då lägga ett bud precis över om man tycker priset är rätt. Så det är ju en fördel för dom som har koll på exakt när auktionen stängs. Men det kanske man inte kan komma ifrån iofs
-
Har för mig at Manno budade hem förra brädan och gjorde så. En klassisk strategi i nätauktionsvärlden. Eftersom auktionen sker på forumet och stängs pågår tom en given dag (midnatt, utgår jag från), så har ju alla samma chans. Det blir ju ”datorsystemet” som till slut visar vem som gav sista budet på dygnet. Ett bud 1s över midnatt antar jag inte räknas.
Den taktiskt kanske bör ”övningsbuda” för att få ett hum om hur många sekunder det tar från tryck på ”postaknappen” tills meddelandet registreras.
-
Inte den senaste men väl den näst senaste.
Den senaste en Carve 111 (gick för 6500:- tror jag) var jag med och budade på. Jag fegade ur i sista sekund men han som fick den hade tur då det kom in ett högre bud ett par sekunder försent…
-
Ola H. wrote:Har för mig at Manno budade hem förra brädan och gjorde så. En klassisk strategi i nätauktionsvärlden. Eftersom auktionen sker på forumet och stängs pågår tom en given dag (midnatt, utgår jag från), så har ju alla samma chans. Det blir ju ”datorsystemet” som till slut visar vem som gav sista budet på dygnet. Ett bud 1s över midnatt antar jag inte räknas.
Den taktiskt kanske bör ”övningsbuda” för att få ett hum om hur många sekunder det tar från tryck på ”postaknappen” tills meddelandet registreras.
hehe, inget fel med det 😀
-
som sagt teamriders bjuder och får det billigare– slutdisskuterat
over and out -
Weeboy wrote:som sagt teamriders bjuder och får det billigare– slutdisskuterat
over and outMig veterligen så är det ingen teamriders som bjudit på brädan sedan första auktionen, då hela diskussionen startade. TEAMRIDERS får inte bjuda på brädor! Så förstår inte riktigt vart du vill komma?
Logga in för att svara.