Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Auktion Starboard Evo 83

  • Auktion Starboard Evo 83

    Publicerad av surfmanj på 13 november, 2006 vid 14:17

    Succén fortsätter.
    Ytterligare en ny bräda auktioneras ut på windsurf.se.
    Den här gången är det en Starboard Evo 83 wood 2006 som kan bli din. Ta chansen att köpa hem en rent ny bräda till ett riktigt bra pris. Vi bjuder på frakten.
    Auktionen är öppen för alla och man får lägga hur många bud man vill.
    Kom ihåg att buden är bindande.

    Evo 83
    Volym 83 L
    Längd 234 cm
    Bredd 58 cm
    Vikt 6.6 kg
    Fena US Box Drake Natural Wave 23 cnc G10
    Rek. segelstorlek 4.0-6.0

    Brädan är uppackad men helt NY! (visningsex.)

    Så surfa in på http://www.windsurf.se och bjud hem brädan! Perfa för er som skall till SA i vinter 🙂

    surfmanj svarade 17 år, 6 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar
  • 13 Svar
  • oscar

    Medlem
    13 november, 2006 vid 15:01

    Vad är det för regler? Får alla bjuda dvs även folk med relation till onwater eller?

  • jonatan

    Medlem
    13 november, 2006 vid 18:52

    Jag bjuder två par beggade våtskor strl 43

  • ola_p

    Medlem
    13 november, 2006 vid 20:19

    Jag bjuder över!
    Två par beggade lågskor, två par beggade högskor, samt ett par kassa neopren handskar!

  • surfslusken

    Medlem
    13 november, 2006 vid 20:34

    Ja toppar me mina turkosa tights ja brukade ha under dräkten tills dom börja lukta för illa för att ens få åka med längst bak i skåpet på bilen!

  • calle_b

    Medlem
    16 november, 2006 vid 14:27

    en hundring plus min äldsta Fluid-våtis, fransig, från början blå, nu gröngul, samt en rushguard som känns som en manet(även torr).

    Sket sig såg jag nyss. 5000:- hittils… Får väl lägga till min snoriga huva.

  • weeboy

    Medlem
    16 november, 2006 vid 21:38
    Oscar wrote:
    Vad är det för regler? Får alla bjuda dvs även folk med relation till onwater eller?
    Jepp! detta har disscuterats tidigare
  • surfmanj

    Medlem
    17 november, 2006 vid 12:50

    Lite diffus fråga ”alla som har en relation till Onwater”.

    Men i alla fall.
    Alla är välkomna att bjuda, folk med relation till onwater dvs. teamriders, osv. är inte tillåtna att bjuda på brädorna.
    Detta är till för er som vill ha en chans att komma undan med en billig peng!

  • Oregistrerad

    Gäst
    17 november, 2006 vid 14:50

    Är det inte till att titta vad beloppet ligger på precis innnan auktionen stängs och då lägga ett bud precis över om man tycker priset är rätt. Så det är ju en fördel för dom som har koll på exakt när auktionen stängs. Men det kanske man inte kan komma ifrån iofs

  • ola-h

    Medlem
    17 november, 2006 vid 16:12

    Har för mig at Manno budade hem förra brädan och gjorde så. En klassisk strategi i nätauktionsvärlden. Eftersom auktionen sker på forumet och stängs pågår tom en given dag (midnatt, utgår jag från), så har ju alla samma chans. Det blir ju “datorsystemet” som till slut visar vem som gav sista budet på dygnet. Ett bud 1s över midnatt antar jag inte räknas.

    Den taktiskt kanske bör “övningsbuda” för att få ett hum om hur många sekunder det tar från tryck på “postaknappen” tills meddelandet registreras.

  • jps

    Medlem
    17 november, 2006 vid 16:23

    Inte den senaste men väl den näst senaste.

    Den senaste en Carve 111 (gick för 6500:- tror jag) var jag med och budade på. Jag fegade ur i sista sekund men han som fick den hade tur då det kom in ett högre bud ett par sekunder försent…

  • manno

    Medlem
    17 november, 2006 vid 18:44
    Ola H. wrote:
    Har för mig at Manno budade hem förra brädan och gjorde så. En klassisk strategi i nätauktionsvärlden. Eftersom auktionen sker på forumet och stängs pågår tom en given dag (midnatt, utgår jag från), så har ju alla samma chans. Det blir ju “datorsystemet” som till slut visar vem som gav sista budet på dygnet. Ett bud 1s över midnatt antar jag inte räknas.

    Den taktiskt kanske bör “övningsbuda” för att få ett hum om hur många sekunder det tar från tryck på “postaknappen” tills meddelandet registreras.

    hehe, inget fel med det 😀

  • weeboy

    Medlem
    17 november, 2006 vid 21:44

    som sagt teamriders bjuder och får det billigare– slutdisskuterat
    over and out

  • surfmanj

    Medlem
    18 november, 2006 vid 11:21
    Weeboy wrote:
    som sagt teamriders bjuder och får det billigare– slutdisskuterat
    over and out

    Mig veterligen så är det ingen teamriders som bjudit på brädan sedan första auktionen, då hela diskussionen startade. TEAMRIDERS får inte bjuda på brädor! Så förstår inte riktigt vart du vill komma?

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Auktion Starboard Evo 83

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.