• martent

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 18:34

    jag tycker den var kass! Kör bara rails i hela filmen

  • niklas82

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 19:05

    Jag har den på min kamera.

  • davids

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 19:10

    åkaj gött då behöver jag inte köpa autofocus iaf, men ska nog beställa Carpe Diem när den kommer… verkar grym.. Lite farligt med danskproducerad, kan ju vara farligt om det inte är öl…

  • matthias

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 19:17

    autofocus e de fetaste någonsin. carpe diem verkar inte så go tycker jag, ytterliggare en film med sån amerikarock till musik och bara spratteltrick nästan.

  • unhooked

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 19:57

    lite från Dres del i autofocus http://www.andrephillip.com/video/DrePromoSmall.mov

  • patrikol

    Medlem
    8 juni, 2006 vid 22:00
    Davids wrote:
    Någon har Autofocus på DVD? skicka pm till mig isf…

    Btw kolla in trailern till Carpe Diem på http://www.kitesurferen.dk, ser ut att bli jäääävligt nice rulle!!
    Japp måste införskaffas danskarna är grymma på film!

  • hengo

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 11:18
    Unhooked wrote:
    lite från dres del av autofocus http://www.andrephillip.com/video/DrePromoSmall.mov

    fattar inte hur han inte kan vara världsmästare.
    hans “one-handed raily” to blind måste va det snyggaste tricket man kan göra, eler varför inte hans backrol indygrab to blind, för att inte tala om hans fs boardslide hp to bs boardslide han gör i slutet där. jävla tony hawk combos fan!!!

  • matthias

    Medlem
    9 juni, 2006 vid 11:27

    mjaa, fast hans indy (på kickern i antigua) åt ena hållet, tillbaka till 180 åt andra hållet e ändå de sjukaste jag sett inom kite. stilmässigt på flat e de nog bara må’es frontroll indy to blind som e i närheten.

  • lars_m

    Medlem
    10 juni, 2006 vid 10:42
    Matthias wrote:
    autofocus e de fetaste någonsin. carpe diem verkar inte så go tycker jag, ytterliggare en film med sån amerikarock till musik och bara spratteltrick nästan.

    Vent til du har set Troels Engholm delene (LF int. teamrider), tror det er en ret fed skive. Er enig i at musikken ikke er så fantastisk, men de småbidder af filmen som Alsbirk har lagt ud i løbet af året er fantastisk fede og har international standard…

  • niklas82

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 08:17
    Matthias wrote:
    mjaa, fast hans indy (på kickern i antigua) åt ena hållet, tillbaka till 180 åt andra hållet e ändå de sjukaste jag sett inom kite. stilmässigt på flat e de nog bara må’es frontroll indy to blind som e i närheten.

    men sen har du ingen aning iheller så det ger oss inget av värde, hälsa nisse säg att jag saknar honom

  • matthias

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 12:13

    det skulle ju faktiskt kunna vara tvärtom. nisse vill inte att jag ska hälsa från dig..

  • matthias

    Medlem
    11 juni, 2006 vid 12:20

    nä föresten, det skulle inte kunna vara så, de e tvärtom.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.