Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Avancerad utrustning till nybörjare?

  • Avancerad utrustning till nybörjare?

    Publicerad av pajamanana på 20 januari, 2015 vid 17:50

    Hej!

    Jag hade tänkt köpa en bräda med tillhörande segel. Hittade en vågbräda med tillhörande segel från nittiotalet (tror jag). Detta var till ett fantastiskt förmånligt pris och då min budget är låg vore det ju klockrent med ett billigt paket.:cool2:

    Frågan är bara huruvida det ens är lönt att köpa detta som nybörjare? Jag har gått basicskurs men detta var två år sedan..

    Uppskattar alla tips och svar!:laugh:

    /Petter

    sailortrash svarade 9 år, 3 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • ozzie

    Medlem
    20 januari, 2015 vid 18:16

    Spara den hundralappen för vågprylar från 90-talet.
    För att inte tröttna på sporten i förtid, köp något du även kan använda i svagare vindar som bär dig så att du kan stå och dra rigg.
    Gissar på att du skall satsa på en bräda från 2000-talet på ca 150 liter, om du nu är nybörjare.

    /Tobbe

  • pajamanana

    Medlem
    20 januari, 2015 vid 19:00

    Okej! Tack!

  • sailortrash

    Medlem
    20 januari, 2015 vid 21:49

    köp inte. köp inget du inte kan dra rigg på. Har du möjlighet till att hyra (på semestern), så lägg pengarna på att hyra tills du kan plana ordentligt, sen vet du bättre vad som gäller…

    kan du inte hyra och bor runt sthlm köp lättvindsprylar.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Avancerad utrustning till nybörjare?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.