• Publicerad av tdk på 20 december, 2005 vid 18:13

    Oki Steffo und moderators.. Klagar inte på den nya konfen. ( det gör ju alla andra så det räcker..) MEN vill gärna ha en beskrivning: Avatar´s for dummies! Jag tycker mig vara något sådär på datorer och det där som kallas internett. Men lyckas inget vidare med att få in min coola beerlanda avatar.. Och alla vet ju att utan avatar e man ju bara en i mängden.. Så går snacket i beerlanda iaf..:P Kan inte klicka bort rutan “ingen avatar”. Det enda jag lyckats med e att ladda upp en bild för min profil. Och den vet jag inte ens vart den visas.. Så snälla Steffo och Ola penis. PLEASE help.. 😉

    jmb svarade 18 år, 4 månader sedan 3 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:29

    Så här ser det ut när man lyckas… Ser det inte så ut så är det nog nån inställning som konfmaster får in å peta på..

  • tdk

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:32
    Ola_P wrote:
    Så här ser det ut när man lyckas… Ser det inte så ut så är det nog nån inställning som konfmaster får in å peta på.. Men Ola min vän. Jag får liksopm inte upp dn bilden.. Ser bara rutan med “ingen avatar visas” allt nedanför finns liksom inte.. Känns som att det har lite med säkerhets nivåer att göra… 😉
  • ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:34

    Gissar på det, får vänta tills konfmaster styr upp det.
    Pilarna för att ändra storleken på texten i snabbredigeringen verkar inte fungera för mig…

  • tdk

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:40
    Ola_P wrote:
    Gissar på det, får vänta tills konfmaster styr upp det.
    Pilarna för att ändra storleken på texten i snabbredigeringen verkar inte fungera för mig… Så här ser det ut när jag väljer redigera avatar:
  • Knatte

    Gäst
    20 december, 2005 vid 18:55

    Samma bild för mig också, när jag skall försöka visa min läckra avatar:rolleyes:

  • ola_p

    Medlem
    20 december, 2005 vid 18:56

    Haha..
    Som sagt… Admin får ordna det…

  • tdk

    Medlem
    20 december, 2005 vid 19:06
    Ola_P wrote:
    Haha..
    Som sagt… Admin får ordna det… Jepp, känns som ett master prob.. Men nu vet ni iaf hur det ser ut för oss som inte har super duper användar moderator konto! 😛
  • jmb

    Medlem
    20 december, 2005 vid 21:49

    Lider av samma åkomma som ovan…….

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.