Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Back in the game

  • Back in the game

    Publicerad av shaun på 22 juni, 2018 vid 11:55

    Efter många år som ickesurfande på grund av neopreneallergi har jag äntligen hittat att Patagonia slutat med neoprene och jag hoppas starkt på att jag inte blir dålig av detta nya material med.
    Så som boende i Höllviken i närheten av skanör så har jag nu börjat kolla på min nya setup av surfprylar. Men vad surfar ni här nere? Sett många som kör kite men jag e oldschool och är sugen på att köra gammalt hederlig bräda med segel. Förr körde jag det som kallades course race och nu är jag sugen på lite mer wave freestyle men det är roligare om fler kör samma sak… Så blir det till att lära sig kite eller finns det fler som vindsurfar här och med vad i så fall?

    karlklasen svarade 5 år, 9 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • karlklasen

    Medlem
    22 juni, 2018 vid 20:43

    Höllviken Väg 100, vid busshållplatsen på V-N, stranden (Parkv eller Storv) på SV-NO. Stranden norr om Skanörs hamn (ev kallad hundbadet( på V-N. I Klagshamn verkar det vara en del som kör men jag har aldrig varit där. Höllvikenstranden ostliga delen (där det ligger en surfklubb, ungefär slutet av S Mariav), kan bli vågor på SO. Kolla Fb-gruppen Surf’s up Skåne.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Back in the game

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.