Senaste nytt Forums Vågsurfing Bali/Lombok och philippinerna

  • Bali/Lombok och philippinerna

    Publicerad av chriis på 21 mars, 2006 vid 19:56

    Tänkte dra en tripp till Bali/Lombok i början av september, är det samma ställen som funkar då som i nov, dec? Va nämnligen där i nov/dec förra året och då va det knapp nå swell alls. Många dagar va det helt slätt, så i år åker jag i september. Är det grupuk som gäller då också eller? Och cangu, Kuta, serangan, Dreamland och sådär som gäller då också? Har inte så bra koll.

    Sen ang Philippinerna, är det någon som har nån som helst koll? Ska fira farsans 50årsdag där i nov nämnligen och jag undrar om det är värt att ta med sig brädan dit eller ska man sälja av den i bali?

    Mvh Christopher

    maui-mange svarade 18 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • stoney77

    Medlem
    21 mars, 2006 vid 20:10

    Från kallsupens artikelsida:

    http://www.palitlig.com/cloud9/

  • chriis

    Medlem
    22 mars, 2006 vid 11:02

    Alltså jag kommer inte vara i den delen av philippinerna, kommer vara vid manila typ.. Har sett att det finns lite norr om Manila, tänkte åka dit, tror inte jag är tillräckligt duktig för cloud9 vågorna, har ju precis lärt mig surfa slöa vågor :>

  • maks

    Medlem
    22 mars, 2006 vid 16:06

    cloud9 verkar vara sjuukt fint.. inte för de har med tråden å göra men men..

  • maui-mange

    Medlem
    24 mars, 2006 vid 06:13

    Canggu, Kuta, Dreamland funkar då, alltså torrperioden. Serangan är ett av regnperiod ställena.
    Torrperiod västsidan. Regnperiod ostsidan.
    Det är mycket bättre i sep än nov-dec då du var där.

    Kolla denna länk för ytterligare info http://www.baliwaves.com

    Chriis wrote:
    Tänkte dra en tripp till Bali/Lombok i början av september, är det samma ställen som funkar då som i nov, dec? Va nämnligen där i nov/dec förra året och då va det knapp nå swell alls. Många dagar va det helt slätt, så i år åker jag i september. Är det grupuk som gäller då också eller? Och cangu, Kuta, serangan, Dreamland och sådär som gäller då också? Har inte så bra koll.

    Sen ang Philippinerna, är det någon som har nån som helst koll? Ska fira farsans 50årsdag där i nov nämnligen och jag undrar om det är värt att ta med sig brädan dit eller ska man sälja av den i bali?

    Mvh Christopher

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vågsurfing Bali/Lombok och philippinerna

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.