Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ball artikel om en V-surfare i Wales/England!

  • hellgren

    Medlem
    15 april, 2006 vid 11:48

    Hehe… Nice.. Kul att dom drog upp han och bjød han på øl? Inte mat, inte torra klæder utan øl.. Underbara england..

    /Hellgren

  • the_novice

    Medlem
    15 april, 2006 vid 14:51

    Fast riktigt så farligt var det väl inte ändå?
    Verkar som han seglade rakt över Bristol kanalen till Lynton och det är väl ca 45km, borde ju inte ta mer än ca en timme om man har planing hela vägen…. 😉

  • surf_matz

    Medlem
    16 april, 2006 vid 00:58

    Tror att jag läste att det tog ca 3 timmar faktiskt. Jag håller med dock, artikeln är lite överdriven. Det var till och med ett litet inslag om honom på nyheterna här i Oz! Hehe.

    “hej älskling, du jag blir nog lite sen till midagen. Ööööh, föresten har du lust att komma och hämta mig?” 😀

  • jester

    Medlem
    16 april, 2006 vid 13:59
    The_Novice wrote:
    Fast riktigt så farligt var det väl inte ändå?
    Verkar som han seglade rakt över Bristol kanalen till Lynton och det är väl ca 45km, borde ju inte ta mer än ca en timme om man har planing hela vägen…. 😉
    45 km på en timme… Då placerar du dig topp 3 i världen på hastighet över en timme…
  • Oregistrerad

    Gäst
    16 april, 2006 vid 14:49
    Jester wrote:
    The_Novice wrote:
    Fast riktigt så farligt var det väl inte ändå?
    Verkar som han seglade rakt över Bristol kanalen till Lynton och det är väl ca 45km, borde ju inte ta mer än ca en timme om man har planing hela vägen…. 😉
    45 km på en timme… Då placerar du dig topp 3 i världen på hastighet över en timme…

    450 km roundtrip, dvs fick köra drygt 22 mil enkel för att hämta honom

  • jester

    Medlem
    16 april, 2006 vid 16:27

    was blown 68 kilometres from Swansea across the busy Bristol Channel to south-west England

    OK. var ju ännu länge…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Ball artikel om en V-surfare i Wales/England!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.