Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Barnrigg efterlyses!

Taggad: 

  • Barnrigg efterlyses!

    Publicerad av markforce-f-d-markram på 5 april, 2010 vid 16:03

    Hej, allihop.
    söker en barnrigg att låna/köpa till Baby Vikings monter på Baby & Barn i Göteborg den 9-11 April.
    Vill ha en riktigt cool liten minirigg på 0,8-1,4 max 2 kvadrat som ser ut som vuxenrigg.
    Vill visa att barn kan hänga med vuxna lite grann (både på klippan och vattnet).
    Jag vet att hotsails m.fl har såna. Men vill inte beställa och köpa ny sådan bara för en monters skull -den är påkostad nog ändå med 8 meter hög klättervägg för barn (och vuxna), som vill ha kul och några hundra T-shirts som klättrande barn får på köpet när de klättrar.
    Vi kan betala en liten hyra för “slitaget” som en riggning och UV-strålningen från lysrören ger.
    Om du vill sälja en sån här beg. rigg så är jag som privatperson på (min son Viking är 6 år och skall snart ut på de 7 haven, så att farsan kan bli mager med solparasoll drink på beachen..):wink:
    Vill visa lite av de influenser som ligger bakom produkten och peka ut lite målgrupper.. (känner ni er utpekade?)
    Har ni något och inte för långt från Gbg ring mig på 076-1042143

    joachim_larsson svarade 14 år, 1 månad sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • christian

    Medlem
    5 april, 2010 vid 17:15

    Hej

    Vi (Torhamns Surfklubb) har en beställd Naish miniripper 1,4 +bom som kanske har kommit in till Fahlens .

    Dessa får du gärna låna om du kan få fatt i en passande mast hos Fahlens

    Kontakta Henrik eller Ewa så kan de säkert hjälpa dig

    Vill du köpa en beg rigg kan vi tyvärr inte hjälpa dig förrän till hösten

    Hoppas det löser sig

  • rrdrider

    Medlem
    5 april, 2010 vid 17:57

    Fahlen har en 0,8 Naish juniorrigg uppriggad i shopen i Varberg (var där igår) slå han en signal vet´ja.

  • joachim_larsson

    Medlem
    5 april, 2010 vid 21:32
    Markforce f.d. Markram;604814 wrote:
    Hej, allihop.
    söker en barnrigg att låna/köpa till Baby Vikings monter på Baby & Barn i Göteborg den 9-11 April.
    Vill ha en riktigt cool liten minirigg på 0,8-1,4 max 2 kvadrat som ser ut som vuxenrigg.
    Vill visa att barn kan hänga med vuxna lite grann (både på klippan och vattnet).
    Jag vet att hotsails m.fl har såna. Men vill inte beställa och köpa ny sådan bara för en monters skull -den är påkostad nog ändå med 8 meter hög klättervägg för barn (och vuxna), som vill ha kul och några hundra T-shirts som klättrande barn får på köpet när de klättrar.
    Vi kan betala en liten hyra för “slitaget” som en riggning och UV-strålningen från lysrören ger.
    Om du vill sälja en sån här beg. rigg så är jag som privatperson på (min son Viking är 6 år och skall snart ut på de 7 haven, så att farsan kan bli mager med solparasoll drink på beachen..):wink:
    Vill visa lite av de influenser som ligger bakom produkten och peka ut lite målgrupper.. (känner ni er utpekade?)
    Har ni något och inte för långt från Gbg ring mig på 076-1042143

    Kolla med LERUM har nog en 1.5 kvm http://www.less.nu får ni säkert låna.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Barnrigg efterlyses!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.