Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Bästa programmet för bildspel?

  • Bästa programmet för bildspel?

    Publicerad av Knatte på 11 juni, 2008 vid 20:26

    Några tips på bra program för att göra ljudsatta bildspel. Helst i filformat som alla kan använda utan tillägg och codecs. Inte för krångligt att använda mm.
    Jag använder själv Adobe photoalbum 2 för mina bildspel och detta program sparar ju i PDF-filer vilket är smidigt för alla. Nackdelen är att man bara kan använda en låt för varje bildspel…:crazy: Du kan inte använda flera låtar, mixa eller övertona musiken och det är ju kasst..

    Knatte svarade 15 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • spray

    Medlem
    11 juni, 2008 vid 21:36

    Kanske powerpoint…?

  • Knatte

    Gäst
    13 juni, 2008 vid 14:25

    Ingen som gör seriösa bildspel med musik här???:wink:

  • e_axel

    Medlem
    14 juni, 2008 vid 15:33

    @Knatte 474788 wrote:

    Ingen som gör seriösa bildspel med musik här???:wink:

    ProShow Gold är det som gäller. mycket bra. du kan spara så du får ut exe filer som går att köra på alla datorer utan att det behövs något extra, (undantag mac kanske?). Bra kontroll på övergångar och smidigt att jobba med

  • Knatte

    Gäst
    14 juni, 2008 vid 18:18

    @E_Axel 474994 wrote:

    ProShow Gold är det som gäller. mycket bra. du kan spara så du får ut exe filer som går att köra på alla datorer utan att det behövs något extra, (undantag mac kanske?). Bra kontroll på övergångar och smidigt att jobba med

    Tackar!! Skall kika på detta och se om detta kan vara mitt nya favvoprogram:laugh:

  • Knatte

    Gäst
    14 juni, 2008 vid 21:30

    Har kollat lite på ProShow Gold och det verkar vara ett trevligt litet program ju:smile:
    Det verkar ju ha de funktionen som jag behöver och liknar ju Adobe Premiere Pro’s upplägg så man greppar ju läget rätt fort!

  • tim-eriksson

    Medlem
    15 juni, 2008 vid 01:05

    Fungerar ju inte med exe på mac :/…

    flickr + en användare med firefox och piclens är det jag föredrar. Orka musik? Natti

  • Knatte

    Gäst
    19 juni, 2008 vid 20:55

    Kan bara säga att Proshow Gold var programmet som jag letade efter och är helt klart nöjd med möjligheterna som finns där..-:laugh:

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Foto & Video Bästa programmet för bildspel?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.