Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Båstad/Helsingborg?

  • Båstad/Helsingborg?

    Publicerad av jini på 16 juni, 2009 vid 16:07

    Hej! Någon som brukar köra i trakterna kring Båstad eller Helsingborg?
    Har nämligen ganska nyligen börjat kitesurfa och hade behövt lite kontakter som man kan hänga med ut och köra med. Är inte så jätte duktig ännu men hänger självklart med på de mesta.

    Glad surfsommar 🙂 // Jini

    jini svarade 14 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 5 Svar
  • 5 Svar
  • loppan

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 20:58

    jag e själv ganska ny men det e bara och komma ut till dom olika spotsen och snacka med folk. Alla e jätte trevliga och hjälpsamma så du behöver inte oro dig.

    //Jonas
    0708600130

  • jini

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 21:40

    Jo de e klart, tänkte mer på om de fanns någon man kunde samåka med, hade underlättat betydligt för min del men som du sa de lär man väl hitta med tiden 🙂

  • loppan

    Medlem
    16 juni, 2009 vid 22:02

    du hade jätte gärna fått åka med mig men jag bor ju långt söder ut =) om du åker söder ut kan du höra av dig för jag brukar själv köra till JP och lundåkra.

    //Jonas

  • tobbekite

    Medlem
    17 juni, 2009 vid 06:48

    Var bor du lite mer exakt? Lättare o avgöra om samåka är att tänka på om man vet var du bor 🙂

    Båstad har jag ingen koll på, men vi är ett gäng i Helsingborg som brukar ge oss ut.
    Själv kör jag oftast på Kitebeach i Helsingborg om det är västliga vindar, är det från syd till NO blir det ner till Lundåkra i Landskrona.

    Bara hålla utkik på forumet, brukar dyka upp en o annan forum-post när folk drar ut i Helsingborg.

  • jini

    Medlem
    17 juni, 2009 vid 16:26

    På södra tågaborg (typ inne i stan) 🙂
    Okey, ja men Lundåkra är du fint, har inte varit på kitebeach ännu men ja, jag får väl hålla utkik och se när de dyker upp något.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots Båstad/Helsingborg?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.