• luwa1111

    Medlem
    2 mars, 2012 vid 10:31

    Surfers Paradise är i alla fall där med en monter!

  • ubaten

    Medlem
    2 mars, 2012 vid 11:21

    Kona Nordic också tror jag

  • bicless

    Medlem
    2 mars, 2012 vid 13:15

    När vi pratade med allt för sjön var bara kona anmälda med monter av surfbutikerna. Vi avstod. Men möjligt att surfers anmält sig i efter denna tidpunkt.

    Tidigare har även beli haft monter men tror inte de är med i år. Båtmässan är bra forum marknadsföra sporten och få en överblick av utbudet men det krävs att fler en 1-2 surfbutiker skall ställa ut för att det skall bli lite drag tror jag. Det är annars frestande att man lägger de 40-60.000 på nått annat.

    Bicless

  • electric

    Medlem
    3 mars, 2012 vid 23:40
    Bicless;682703 wrote:
    När vi pratade med allt för sjön var bara kona anmälda med monter av surfbutikerna. Vi avstod. Men möjligt att surfers anmält sig i efter denna tidpunkt.

    Tidigare har även beli haft monter men tror inte de är med i år. Båtmässan är bra forum marknadsföra sporten och få en överblick av utbudet men det krävs att fler en 1-2 surfbutiker skall ställa ut för att det skall bli lite drag tror jag. Det är annars frestande att man lägger de 40-60.000 på nått annat.

    Bicless

    Det hjälper nog inte att fler surfbutiker ställer ut på mässan. Det skulle ändå bara locka några enstaka nya till sporten, utöver de som ändå vet hur man kollar in grejor på annat sätt. Kanske läge för Södertörns surfklubb att ordna ett surfevent på Gålö i år också? Förra året ställde ju alla surfbutiker i Stockholmstrakten ut där, gratis (frånsett ert arbete förstås), och framför allt så nådde det garanterat fler surfintresserade än Allt för sjön. Det fåtal nya som skulle nås via mässan motiverar knappast den halva miljon kr som 10 surfbutiker tillsammans skulle få betala för att vara där. (Men kanske kunde de ställa ut tillsammans i en eller två montrar?).

    /Lars

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.