Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beatch search in Brasiiil

  • Beatch search in Brasiiil

    Publicerad av basse på 20 maj, 2008 vid 11:24

    För er som missat det kan man nu ladda ner den där Strandsökarfilmen som det snackats om tidigare under våren.
    Kan tyvärr inte recensera den nu eftersom jag inte vill köra torrent på jobbet…

    Laddas fett här….

    Peters Beatch search

    martin-c svarade 15 år, 7 månader sedan 10 Medlemmar · 11 Svar
  • 11 Svar
  • el_duderino

    Medlem
    20 maj, 2008 vid 12:42

    @Basse 466749 wrote:

    Peters Beatch search

    Låter snuskigt på något sätt… hehe 😉 biii-aaatch

  • danneman

    Medlem
    20 maj, 2008 vid 21:07

    Vilken underhållning! vilket team, riktigt galen satsning av clubventos!
    Jag sitter redan å smidar planer hur när jag ska ta mig dit..

    Peter du äger!

  • hakman

    Medlem
    21 maj, 2008 vid 08:17

    Actiondelarna var feta. Både Browzinhio och Normen steppade upp gemet rejält. Bra musik. Jävligt bra gjort med tanke på att vinden inte spela med under trippen. Det är helt klart nyskapande med lika mycket lifestyle som segling – det är inte vanligt i dagens filmer.

    Ta semester nu Peter.

    Notera att Browsihio gör Canabrava-dialblo i Jeridelen…

  • mbkpeter

    Medlem
    22 maj, 2008 vid 13:38

    @Hak 466976 wrote:

    Ta semester nu Peter.

    Aldrig! 😉

    Ang Brawzinho, Årets fetaste surffilm (om honon, Diony Guadignino och Fransesco Porchella) kommer i Augusti! Där blir det inga canabrava diablos tyvärr Hak 😉

  • gurra1978

    Medlem
    22 maj, 2008 vid 18:25

    Riktigt bra film och proffsigt gjort. Bra musik genom hela rullen. Schysst segling och härligt lifestyle. Du är grym Peter.

  • emil_h

    Medlem
    22 maj, 2008 vid 18:34

    Mkt lyckad film!

  • hakman

    Medlem
    22 maj, 2008 vid 19:17

    @mbkpeter 467353 wrote:

    Aldrig! 😉

    Ang Brawzinho, Årets fetaste surffilm (om honon, Diony Guadignino och Fransesco Porchella) kommer i Augusti! Där blir det inga canabrava diablos tyvärr Hak 😉

    Asså, han ska börja speeda nu också. Var är sporten på väg egentligen…

    Nej, men för att vara lite mer allvarlig: Det blir ingen bra film utan Canabrava-diablos. Det spelar ingen roll hur snyggt filmen är gjord, eller vilka åkare som är med – det enda som räknas är namnen på tricken.

    Akta feltolkningarna nu haha.

  • mbkpeter

    Medlem
    23 maj, 2008 vid 13:50

    Tack så mycket.

    Två saker att tillägga för filmen, med tanke på action m.m.
    Filmen är som ni säkert förstår för att sälja in den nya stranden vi hittade under resan, varför det är mycket lifestyle. Vi ville få in själva resan så mycket som möjligt. Det är alltså ingen surfrulle i action bemärkelse utan en story (som en surf-artikel fast i film format). Dessutom måste jag påpeka hur i helvete svårt det var att filma samtidigt som man var med och höll i alla praktiska detaljer, som hotelbokningar och andra grejer som man fixade under resan. Ett jäkligt kul äventyr i alla fall. Musiken är en kanonblandning av svenska och brasilianska band. spana gärna in deras myspace sidor, och lägg gärna en kommentar hos dem om ni har tid.

    Thanks

  • challq

    Medlem
    20 september, 2008 vid 17:44

    Kan någon vara snäll och “seeda” torrenten lite?
    Mao. ladda upp. Jag ligger på 98.4 % så för min del räcker det att någon seedar i kanske bara någon minut så har jag nere hela filmen.. Har laddat upp 2 gig men inte fått ner den ännu. 🙁
    Det är säkert någon som har kvar den på datorn som är lite villig… right? 😉


    ***Obs! Har nu fått ner filmen… tackar den som seedade, vet ej om det var någon från surfzone eller om det var någon annan… så nu behöver du/ni inte seeda för min del i alla fall. Är dock en italienare som har försökt att tanka ner filmen samtidigt som jag och han står 57.3 % nu, så vi kan ju hjälpa honom om det är någon som känner för det. 🙂

  • gustavl

    Medlem
    21 september, 2008 vid 12:54
    challq;501299 wrote:
    Kan någon vara snäll och “seeda” torrenten lite?
    Mao. ladda upp. Jag ligger på 98.4 % så för min del räcker det att någon seedar i kanske bara någon minut så har jag nere hela filmen.. Har laddat upp 2 gig men inte fått ner den ännu. 🙁
    Det är säkert någon som har kvar den på datorn som är lite villig… right? 😉

    När vi ändå är igång skulle jag och behöva lite “seedande” Ligger på 94.1% nu. Hade varit gött mos!

  • martin-c

    Medlem
    21 september, 2008 vid 17:11

    Jag har också fastnat på 96%. Snälla, kan någon hjälpa mig och ladda upp. Har kraftigt behov av verklighetsflykt!

    Martin

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beatch search in Brasiiil

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.