Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda i eftermiddag/kväll!

  • Beerlanda i eftermiddag/kväll!

    Publicerad av johnjrambo på 6 maj, 2009 vid 11:53

    Ser grymt ut, har precis kommit in en sol i bilden dessutom, fuck yeah typ.:cool2:
    Skall det bli en tredje hardcore dag tro?
    Dmi visar 11-14, vilket dem gjorde igår med och då körde jag 3.7 med mongo tryck:grin:

    vilka joinar?!?

    Rambo o Tdk har bokat P-plats iallafall;)

    Ps. Peter, jag tar med mig seglet idag.

    roding svarade 15 år sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • davo

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 12:06

    Enough gayism.
    Ses i Abay istället! Kommer bli grymt.
    Rambo, 50kg, 200liter bräda, 3,7, you do the math! Dra till Varberg nu o kör vågor istället!

  • algen

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 12:41

    Paxar också en p-plats! Börjar ju bli riktigt trångt där ute! Skitkul! Den här gången skall jag dock försöka att inte vara lika ivrig som tidigare i veckan, lämnade nycklarna i en den olåsta bildörren två dagar i rad! Tur att alla goa surfare är ärliga… Siktar på att vara därute vid 15.30 typ.

  • danneman

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 12:47

    HMmm bara om jag får en parkering endast då blir det Premiär ieftermiddag!

  • roding

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 13:39

    Har en fråga om björlanda.. är det plattare inne i st. uddviken för det var lite för stora vågor för mig ute vid farleden.. klarade inte riktigt av att ta mig upp.

  • danneman

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 14:51
    Roding;544700 wrote:
    Har en fråga om björlanda.. är det plattare inne i st. uddviken för det var lite för stora vågor för mig ute vid farleden.. klarade inte riktigt av att ta mig upp.

    Snorplatt ela synd å säga men bra platt e det! inte alls som i farleden!

  • bollen

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 15:24
    Roding;544700 wrote:
    Har en fråga om björlanda.. är det plattare inne i st. uddviken för det var lite för stora vågor för mig ute vid farleden.. klarade inte riktigt av att ta mig upp.

    Framförallt bottnar du i hela viken! (om det inte är så att det blåser tokmycket västan)

    MVh P

  • stefan_gbg

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 19:20
    Roding;544700 wrote:
    Har en fråga om björlanda.. är det plattare inne i st. uddviken för det var lite för stora vågor för mig ute vid farleden.. klarade inte riktigt av att ta mig upp.

    Väl St Udd, perfekt för nybörjare. Man slipper också riskera att trassla in sig i piren vid hamnen. Har simmat där för dryga 20 år sedan minns fortfarande den upplevelsen.

  • roding

    Medlem
    6 maj, 2009 vid 20:30

    Det var ju det som jag gjorde igår.. taskig känsla när man har svårt att komma upp och vågorna bara skjuter en närmare och närmare piren med alla sina trevliga stenar..
    Imorgon så blir St Udd!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda i eftermiddag/kväll!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.