Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda ikväll?

  • Beerlanda ikväll?

    Publicerad av johnjrambo på 11 augusti, 2009 vid 10:33

    Någon som e tokigt surfsugen mer än jag? (dum fråga antar jag)
    MEN, jag är fan TOKGIT surfsugen!!!
    Hoppas DMI bättrar på vindkartorna lite..
    Om dem gör det..någon som har planer på att dra dit?
    Blåser redan av någon konstig anledning, 9m/s i medel o 11-13m/s i byarna???:ooo: :confused2: :cool2: förmodligen temporärt, men vem fan vet..kanske håller i sig!?

    Om inte annat e jag fett sugen på ett morgon mission i Beeris imorgon..riggad o klar 05, köra 80min å sen dra till jobbet.

    Får la se vad härskarn erbjuder under dagens gång.

    kris svarade 14 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • stefan_gbg

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 12:43

    Prognosen är väl inte grym men det kan bli en tur till Beeris om det visar sig att det blir vind.

  • roding

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 12:56

    Är ju mer sugen på imorgon bitti.. men det är jag nog för trött för tyvärr..

  • danneman

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 14:24

    det luktar fesken i kväll!

  • r_k

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 14:27

    Varför fisken? Friare vind där än i Björlanda på väst?

  • r_k

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 14:41

    10.7 i medel på grötö.

  • karapp

    Medlem
    11 augusti, 2009 vid 21:12

    Vilka e på imonbitti då?
    Fiskebäck…

  • johnjrambo

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 05:35
    Karapp;565709 wrote:
    Vilka e på imonbitti då?
    Fiskebäck…

    ahh..fan just nu har jag sådan jävla ångest att jag inte mösade mitt arsle ur sängen imorse när klockan ringde 04.00.
    Hade nog behövt veta att jag inte blivit ensam iallafall..
    Mina bröder från Beerlanda bangade, samt en fiskebecks bög aka Bertfjärt likasaå…men kalleman du e fan en snubbe o räkna med.
    Har du inte kvar mitt nummer så lägg in det: 0737 17 85 03.

    Så ser du till att slå en pling nästa på nästa jobbiga ide på att surfa innan jobbet:wink: jag har ditt nummer om du inte ändrat: slutar på 995?

    HELVETTE!!! hade kunnat köra 4.2 med gött tryck i Beeris idag:mad2:

    Ps. jag planade mellan 10-15ggr i Beeris igår med 4.7an, 5st spock 540, 4st flakas, 3st vulcanos, en carving 360..resten crash o gipp, slag å allmänt latjolajban.
    För o inte nämna mitt ny-satta trick! ASs-Jibe!!!! fakk yeah:cool2: e tyvärr inte ensam om att satt detta igår, skulle inte avslöjat mitt nya trick för någon innan jag satt de själv..men fick se mig besegrad av bög-jeppe då han smeckade av ass jibben på 2a försöket, HAHA..jag kom 2 försök senare..men what a hell.

    Ut o ladda nu, detta trick kan vara avgörande i en pwa tävling! :cool2:

    Ass-jibe e alltså en precis som det låter– en rövjipp, du jippar sittandes på brädan helt enkelt..inget fusk sittande här inte, skinkorna rätt on the board med särade ben så masten liknar en förlängd penis från långt håll.

    whoooo..

    kalleballe surfade du imorse elelr!?!??!?!?!?! RAPPORT!!!!!

  • johnjrambo

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 07:34

    FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN.
    Är grymt aggresiv å är tvungen att avreagera mig här.
    Varför är man så jävla lat?
    Hade någon sagt att det låg en kasse med 24miljoner i Beerlanda hade man nog fan inte äns hunnit vakna innan man var tillbaka för man hämtat påsen–å surf har inte äns en prislapp, så vafan gick man inte upp för?!
    4.2…4.2…4.2 å ännu mera jävla grym 4.2 hade man kunnat luta sig tillbaka på denna tid på jobbet å bara njutit å räckt ut tungan åt alla som låg å sov..men nu är man fan en av dem som sov bort ett grymt jävla surfpass! KUK.

  • gurra1978

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 08:33

    Skärpning Rambo. Jag steg upp 04:15 och seglade Lejet när morgonljuset kom. Bara 5.3 och FSW 85 men bra vinkel och hyffsade vågor ibland. Nästa gång det blir en 11-14 eller helst en 14-17 då vet du var du ska hoppas jag. Vi har ett gemensamt mission du och jag 😉

  • dberg

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 08:44

    Å tusan! Det är ju eländigt att inte vinden orkade ända upp till Orust. Jag steg upp 04.20 i morse när jag kom fram till Skåpesund blåste det inte ens planing med 6.5 :mad:. Jahaja. Bara att åka till jobbet och börja lite tidigare istället.

    Det enda sköna var att jag åtminståne väckte de två tyskar som tältade mitt på parkeringen/riggningsytan 😀

  • johnjrambo

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 09:15
    gurra1978;565773 wrote:
    Skärpning Rambo. Jag steg upp 04:15 och seglade Lejet när morgonljuset kom. Bara 5.3 och FSW 85 men bra vinkel och hyffsade vågor ibland. Nästa gång det blir en 11-14 eller helst en 14-17 då vet du var du ska hoppas jag. Vi har ett gemensamt mission du och jag 😉

    Eloge till dig å ditt surf alltså, du e fan över allt, ingenstans o ständigt på vattnet oavsett klockslag.
    Fan bor du inte i GBG för? då hade vi vart ute å rockat med 4.2imorse,:wink: Fuck you gurra!:smirk:

    Haha, japp, radio that boss..waiting futher instructions, dubbel huvudvärk here we kommer nästa sådan prognos :cool2:

  • johnjrambo

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 09:17
    dberg;565776 wrote:
    Å tusan! Det är ju eländigt att inte vinden orkade ända upp till Orust. Jag steg upp 04.20 i morse när jag kom fram till Skåpesund blåste det inte ens planing med 6.5 :mad:. Jahaja. Bara att åka till jobbet och börja lite tidigare istället.

    Det enda sköna var att jag åtminståne väckte de två tyskar som tältade mitt på parkeringen/riggningsytan 😀

    HAHA, ja fan då gick du inte äns upp lite i onödan, hade jag vetat att det vart tyskar å tältat på mitt territorium i Beeris hade det vart som någon lagt en påse med 24mille, jag hade åkt dig på studens klockan 03.20 endast för o väcka dem asen.

  • lars_k

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 09:25

    Vafan Rambo, skärp dej. Jag var uppe 03:30 och drog ner till Apel och körde några timmar innan jobbet. Vi var ett gött gäng så det är inga konstigheter detta. I med en ho gröt och kaffe på det sen är du startklar. Häng på! 🙂

  • lillhagen

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 09:51

    Var i Fesken vid halv sju, skum vind dock… körde 5.3 med überdrag ibland och ibland ingen planing alls… Men gött var det ändå, platt å fint i skitviken så det var bara att ladda på 😀

    //Henke

  • kris

    Medlem
    12 augusti, 2009 vid 12:55

    Körde 4.7 i Beeris från gryningen fram till 7.30 ca imorse. Det var ok men inte mer (farleden). Kompisen körde 5.4 och hade bättre tryck men det var inget man skriver hem om direkt.. Så chilla John! 😀
    Tyckte fasen det blåste mer då vi packade ihop och åkte hem..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda ikväll?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.