Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda imorgon!

  • mbkpeter

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 16:45

    Gött. Skall bara återhämta mina sjukt överbelastade armar/axlar, och kanske ta en vända i rännstenen inatt. Kul, imorgon blir nice. Riktigt nice.

  • danneman

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 18:32

    @jOHNjRAMBO 408516 wrote:

    hardcore 4.0 i beeris idag, hur var det på andra ställen???

    hrmm!:mad2: 😡
    ja du hade det inte vart förr torrdräkten så hade jag inte velat missa beerlanda idag antar det var riktigt nice!
    själv fick man hoppat styrbords hopp i lejet med knappt drag i 4.7 med chillin dessutom 😡 vilket suger fett… i mån blir det beerlnda för mig!:smirk:

  • surfjohan

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 18:45

    Ingen som har lite bilder från beerlanda?

  • rookie

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 20:40

    Rambo agerade hovfotograf. Här är lite valda delar. Tack för hjälpen, f.ö..

  • rookie

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 20:45

    Ok lite bonus…den sista bjuder jag på :santa:

  • davo

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 21:44

    Tjoho! Thanks man, kul att komma med på lite bilder! Min första Fågelviken, kalasställe att pressa speed o gippa på plattvatten.

    Mahalo,
    /David

  • surfjohan

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 21:45

    Jepp alltid kul med bilder efter en go dag! Thanx!

  • kris

    Medlem
    25 augusti, 2007 vid 22:22

    Galet med vind, har aldrig varit så överriggad med 3.7! Tailwalking och kastfall – kunde gott haft mitt 2.9! Nu får det bli sumodiet om det ska fortsätta blåsa så här 😀

    @Knatte 408359 Eller så är det utåt Överön/Nodre Älvs mynning som en del av Sundhammarmaffian surfade förr:laugh: Berätta var det var någonstans! blev nyfiken som tusan nu:wink:[/QUOTE wrote:

    Knatte, det var inte Sundhammar eller Överön utan Glöskär. Påminde mycket om Björlanda, långgrunt men mycket större yta än Fågelviken och inga öar tätt inpå som läar (och ingen båttrafik).
    Förstås inga vågor men i norra delen rullar det in dyningar, precis som det går i farleden i Björlanda.

    Typ som Fågelviken modell större, blev väldigt förtjust i stället! Dock är det privat hamn längst ut där i norra delen och det är låst område. Så det gäller att ha kontakter 😀

  • Knatte

    Gäst
    26 augusti, 2007 vid 07:48

    Aha, Glöskär vart det 🙂
    För mig är Glose/glöskär och Överön samma sak :frown: Men antagligen inte för de som bor där….

    Men är det verkligen inga öar utan för Glöskär, du seglar väl i Ryrskärsfjorden och där finns ju öar. men klart dessa ligger ju långt bort..
    Här trodde jag ni seglade, då detta placet ger tillgång till fri vind och vågor (enligt rykterna som gick förr i alla fall 🙂 )

    overon.jpg

  • kris

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 20:09

    @Knatte 408692 wrote:

    För mig är Glose/glöskär och Överön samma sak :frown: Men antagligen inte för de som bor där….

    Samma sak?! Jag ska inte säga till Glöskärsborna att du sa det.. 😉
    Jo, öar är det men de ligger inte tätt på som Hästholmarna i B-landa och de läar inte alls på samma sätt. De där hemska punkastråken slipper man. Fast i lördags hade jag inte sagt nej till lite lä då och då 😀

  • hakman

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 20:17

    @DanneMan 408394 wrote:

    Lejet för min del ska bli skönt med en ny torrdräkt ahhh!

    Vad är det för märke danne? Är den smidig? Funkar den i vinter?

  • danneman

    Medlem
    26 augusti, 2007 vid 21:19

    np funkar nog fint!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda imorgon!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.