Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda surf på ROT!

  • Beerlanda surf på ROT!

    Publicerad av johnjrambo på 24 juni, 2008 vid 08:29

    ..medelvind på närmare 10 o byar uppåt 15m/s.

    Solsken o fina förhållanden i beeris, tveka inte brumma dit på studs o gör Rambo lite sällskap om de inte redan är någon där vsa..spelar ingen roll, fler destå roligare.

    Jag är där innan 12.00 o kör till 15.00 senast.

    OVer and out!:cool2:

    jeppo_f svarade 15 år, 10 månader sedan 4 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • bergelin

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 09:16

    Jag kör gärna med kommer inte ifrån jobbet förrän 16.00.. Drar dock ut ikväll, var fan ska man köra då? Är det köer över från centrum till Hisinge Island klockan 1700?

    // E

  • johnjrambo

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 14:53

    ujuj nu sitter man här på jobbet efter en mustig 4.2 freestyle session i beeris med solsken.

  • supergleiter

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 19:39

    4.5 i em var inte heller fel kan jag säga:tongue:

    Sätter dock inte riktigt Vulcan än… Några tips på hur man kommer runt hela vägen? tex hur man ska få ner nosen så man slidar runt sista biten?

  • jeppo_f

    Medlem
    24 juni, 2008 vid 20:40

    Gött för er!!

    Att komma runt hela vägen i vulcanen har inte så mycket med att få ner nosen att göra som att titta åt rätt håll. Släpp bakre handen helt och släng runt den så att den pekar framåt i färdriktningen, och se till att du tittar åt samma håll, alltså rakt fram. Då kommer du vrida med brädan hela vägen.

    När väl sliden sitter bra är det läge att göra rätt saker med händerna, och verkligen försöka sätta den.

    /j

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beerlanda surf på ROT!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.