Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BEG. midjesele önskas runt st. M-L + äldre bommar

  • BEG. midjesele önskas runt st. M-L + äldre bommar

    Publicerad av topy på 25 juni, 2007 vid 20:32

    Hejsan, Allt av intresse! men helst en beg. runt 300-400kr har du någon gammal sliten som ligger och skräpar så är jag även intresserad av en sådan.(till lägre pris så klart) .
    Skulle också ha nytta av några äldre = billigare bommar ,hela¨/ söndriga linor mm. allt av intresse, även sådant från ex.vis 2002.
    Så skicka ett PM eller skriv här vad ni har att erbjuda för en rimlig kostnad.
    Önskar 2-3 selar och bommar.
    Helst i skåne, västkusten.
    MVH Tomas
    076 27 27 776

    matte_c svarade 16 år, 10 månader sedan 6 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • skotten

    Medlem
    25 juni, 2007 vid 21:24

    oh god you are not doing lessons are you?

  • milkman

    Medlem
    25 juni, 2007 vid 21:49

    Jag har ett packe selar som e nya men äldre modeller. Ring så orkar jag öppna kartongen och se vilka storlekar det är på dom. Har några bommar också. 073-1411910

  • topy

    Medlem
    26 juni, 2007 vid 16:29

    @skotten 392415 wrote:

    oh god you are not doing lessons are you?

    No, Min har gått sönder, min bror och en polare ska börja kita… Sen har jag köpt några kites utan bommar, så behöver komplettera dom. Och jag bygger och donar med 5:e lina och sånt därav kan det vara bra med beg, trasiga linor mm.

  • skotten

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 03:21

    mate give us a call in dalby, we have new EH harnesses that I will let go to you for 100sek cos you bought a beast from us. (and demo’d it a lot last year)

    Bars are a bit harder, I can ask around for you see if there is anything lying in a dark corner somewhere.

  • topy

    Medlem
    27 juni, 2007 vid 07:23

    @skotten 392697 wrote:

    mate give us a call in dalby, we have new EH harnesses that I will let go to you for 100sek cos you bought a beast from us. (and demo’d it a lot last year)

    Bars are a bit harder, I can ask around for you see if there is anything lying in a dark corner somewhere.

    Yes, ok .Thanks a lott. I am interested ! If I have some more time I will domo it more this year because this is the kite I`ll never sell. It´s the best I had.

  • topy

    Medlem
    28 juni, 2007 vid 21:50

    Ingen annan som har något att slumpa ut?

  • christian12345

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 06:39
    topy;393314 wrote:
    Ingen annan som har något att slumpa ut?

    Jo, jag har en Dakine Tabu storlek L med trasigt rygghandtag som du kan få för en liten slant och telefonnumret till lillsyrran 😉

    Christian

  • eddie

    Medlem
    29 juni, 2007 vid 12:26

    Jag har en Maui Magic Sele, använd ca 2 säsonger.
    400 spänn.

  • matte_c

    Medlem
    30 juni, 2007 vid 08:18

    Jag har en gammal SS-bom somär rätt sliten. den har tre linor varav en med knut på. 300 spänn.

    En Naishbom från 02 med 20-meterslinor i bra form. med linor 500, utan 250 spänn.

    0703-42 93 46

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing BEG. midjesele önskas runt st. M-L + äldre bommar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.