Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beggade eller nya fetingar

  • Beggade eller nya fetingar

    Publicerad av anonym-anvandare på 2 februari, 2000 vid 20:43

    Hola!

    Min polare ska börja vindsurfa och jag har fått uppdraget att införskaffa bräda åt karln. Vad ska en beggad Bic Techno 283 eller Fanatic Bee 289 el. liknande kosta egentligen? Och vad kostar de nya?

    /Fredde

    nemo svarade 24 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • portin

    Medlem
    4 februari, 2000 vid 12:38

    Tja.
    Jag köpte nyligen en NY, BIC Veloce 288 -98 med rigg o allt för 10 lakan. Bara brädan skulle han ha 6´000 för. Skulle gissa att techno´n ligger i samma prisklass, för en begangnad bräda är det svårt att säga vad man bör ge, det beror ju på hur den ser ut.

  • dala

    Medlem
    4 februari, 2000 vid 13:32

    Kolla in LA surfs hemsida (uppe till höger) för pris på en ny Techno 283, beganad kan nog vara svår att hitta då brädan kom ut 99.
    Är själv väldigt sugen på att köpa en, men saknar finansering, hade hoppats att jag skulle få den i Julklapp men tomten var inte på surfhumör.

  • nemo

    Medlem
    5 februari, 2000 vid 11:34

    Jag köpte två Techno till mitt förra jobb. Denn ena läckte i skarven mitt på!!!
    och brädorna är extremt kännsliga för dingar om man jämför med mistral F2. Så är man grön och får ett gäng kastfall rekomenderar jag en annan bräda, men om man inte krashar så är det en skön bräda. Jag skulle inte je mer än ca 4000 för en i mycket fint skick.

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Beggade eller nya fetingar

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.