Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver hjälp. Var i sverige i helgen ?

  • Behöver hjälp. Var i sverige i helgen ?

    Publicerad av slim_jim på 31 maj, 2006 vid 07:28

    Tänker sticka iväg ifrån Sthlm och bege mig söderut på fredag och försöka få så mycket tid på vattnet som möjligt. Kommer vara borta fre-tis. Semirookie som jag är vill jag ha plattvatten och helst långgrunt för att slippa trötta ut mig då jag ska nöta på jippen.

    Haga känns ju som ett självklart alternativ men prognoserna ser inte jättelovande ut, vad finns det för alternativ?

    Tacksam för alla förslag… :cool2:

    Oregistrerad svarade 18 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 9 Svar
  • 9 Svar
  • clemens

    Medlem
    31 maj, 2006 vid 08:20

    Du ska ju självklart komma ner till lomma/habo och besöka freestyle sm och speed challange som går av stapeln nu i helgen fram till tisdag(reservdag).

  • slim_jim

    Medlem
    31 maj, 2006 vid 08:36

    Hade faktiskt funderingar på det lite beroende på vinden, men finns det plats på vattnet för en semirookie då???

    Dricka pilsner har jag över 20 års erfarenhet av så det är inte det jag behöver öva på 😉

  • gnutten

    Medlem
    31 maj, 2006 vid 10:54

    Definitivt. I Habo finns det plats för alla. Området där man kan surfa (med plattvatten och långgrunt) är stort.

  • Tyrben

    Gäst
    31 maj, 2006 vid 11:19

    Hade tänkt dra till Haga i helgen (lör-tis) men som tidigare sagt ser det lite dåligt ut eller vad tror ni?

    Har ni några andra tips på ställen i helgen som ligger lite närmare Stockholm än Lomma???

    //Tobbe

  • Oregistrerad

    Gäst
    1 juni, 2006 vid 07:57

    Tisdag börjar ju se trevlig ut på Haga!

    Fungerar det bra med NV på Haga??

  • andreasalm

    Medlem
    1 juni, 2006 vid 15:02
  • slim_jim

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 06:55

    Beslutsångesten tär på mig, nu ser det ju mest lovande ut på the west-coast men var ska man dra då?

    Funkar apelviken även fast man inte råkar vara 21 och vågproffs???

    Vad är det som krävs för bris i Lomma / Habo Ljung ?

    Alla förslag mottages med stor tacksammhet…

  • inge

    Medlem
    2 juni, 2006 vid 14:37

    Hej!

    Apelviken funkar perfekt för folk över 21 som är “mindre” bra i vågorna..
    Kanske kan man se på andra och lära 😉
    Som det ser ut nu kommer det inte vara jättetryck i vinden i helgen så det kommer vara helt lungt för alla.

    /J

  • Oregistrerad

    Gäst
    2 juni, 2006 vid 15:24

    det verkar vara som det är här hemma det kommer blåsa (stockholm)! Ska själv till öland och karlskrona…..ingen riktig tur!
    /p

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Behöver hjälp. Var i sverige i helgen ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.