Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › BEST Team DK i Tarifa Video
-
Nej der er ingen stopperbold på Den Waroobar som kommer ud med produktions-modellen.
Ludde måske har folk svært ved at se din troværdighed, når man ser på alla de BEST-basher-indlæg du har haft i tidens løb. Endda helt uden at have prøvet BEST-produkterne. Men det er rart at se at du nu kommer med et mere nuanceret billede ud fra din erfaring med Waroo’en.
Jeg sviner ikke andre mærker til.
Asger G
-
Luuddee wrote:stebe wrote:Asger_G wrote:Luuddee wrote:ja det har du alldeles säkert gjort jag ahr bara testat den 2 dagar. första gången gilla jag den bättre än andra. andra gången körde jag en er använd kite medans första gången en hyffsat ny.. andra gången jag testa den ahde njag problemet med stopperballen och inverteringen annars e kiten en bra kite.
Der er ingen stopperbold på Waroo baren!! Aner ikke hvilken slags Waroo du har prøvet? Det kan være det har været en proto-type.
Der kan vist ikke herske tvivl om at BEST har en af de ”bridle kite” der har modtaget de bedste anmeldelser rundt om i verden. Så mange mennesker der har prøvet Waroo’en kan ikke tage fejl 😉
Jeg er selv vildt imponeret over Waroo’en
Asger G
Faan, hur fulla är ni där nere i Cab, ni verkar ju inte ens veta vad det är för kites ni testar ocj sedan sågar på steffo?
känns de som om ja sitter o sägar kite?? har ju sagt att ja gillade den men inverteringen och stopperballen. . har de nu ingen stopperball så e det ju bättre har danskarna inte lyckats invertera den e de ju bra .. har väl aldrig sagt att de e en dålig kite.Det var väl en liten förvrängning av vad du sagt om just Waroon men summa kardemumma av allt du skriver är ju hur olika kites är mer eller mindre sämre än EHs.. det är väl bättre att gratulera dem till att ha producerat en bra kite istället för att klaga på en stopperball som inte ens finns
-
men om jag nu bara sett och testat kites med stopperballen så vet ju itne jag att den itne finns på de som nu finns på marknade testar man 2 olika samt ser 2 andra olika och stopperballen på alla förmodar man väl att den finns.. tycker dock ktien e bra. för det andra så har njag inte snackat skit om hur best kitesen presterar utan bara att de e jevligt fula och det tar ja inte tillbaka. dock så vet jag att en av deras kties yarga tror ja det e 05 tror jag också är helt jävla värdelös även eh har haft den designen men alla dessa kites används nu istälelt som prydnad då den e så värdelös. .
-
Peter Stiiiwi fågel suger på att bygga kites kom inte och säg nått annat, därför dom har tagit in en ny designer juh!!!
-
HugeO wrote:Peter Stiiiwi fågel suger på att bygga kites kom inte och säg nått annat, därför dom har tagit in en ny designer juh!!!
Here we go again!
Tvivler på at ret mange finder dig troværdig Hugo. Jeg har stadig aldrig hørt en eneste sand bemærkning fra dig endnu.
Flot!!
Asger G
-
Tjenare
Trovärdig är Hugo när han väl lägger den sidan till,men att han driver med dom flesta det vet väl alla 😉
Glöm inte att han är en av sveriges bästa kitare också,så han har rätt bra koll på kitedesign
Bara han nu inte klagar på Cabrinha så är allt lugnt:laugh:
Ha en bra dag
Roger -
eagletech19 wrote:Tjenare
Trovärdig är Hugo när han väl lägger den sidan till,men att han driver med dom flesta det vet väl alla 😉
Glöm inte att han är en av sveriges bästa kitare också,så han har rätt bra koll på kitedesign
Bara han nu inte klagar på Cabrinha så är allt lugnt:laugh:
Ha en bra dag
RogerFint vi har jo hver vores meninger. 🙂
Asger G
Logga in för att svara.