Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Beställa kiteprylar från nätet

  • Beställa kiteprylar från nätet

    Publicerad av jonashall på 2 september, 2009 vid 22:02

    Halloj….

    Jag har blivit lite sugen på att beställa Cabrinhas Caliber 2009.. jag hörde av några stycken att det brädar var grymt bra…. 50% smålänning som man är så vill man ju köpa den så billigt som möjligt…

    Jag hittade brädan på http://www.kite-line.com för 524 $… det verkar vara ett okay pris… är det någon som vet någonting om sidan eller ännu bättre, vet ni något annat ställe som är billigare…:laugh:

    Tack för hjälpen..

    ..Jonas

    jonashall svarade 14 år, 7 månader sedan 3 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • skotten

    Medlem
    3 september, 2009 vid 16:56

    support your local dealer… if you have problems you are pretty much up fucked creek with no paddle and no friends because everyone knows you didnt buy local.

    even if we are talking about surfers paradise… just wait a while they have like a billion sales every year.

  • jonashall

    Medlem
    4 september, 2009 vid 09:21

    Köper tänket rakt av, men tycker inte att man skall hålla på med överdriven välgörenhet bara för att stötta dom lokala försäljarna… skiljer det några hundralappar så tar jag alltid det dyrare alternativet och köper lokalt, men när det i detta fallet rör sig om tusenlappar så e valet ganska enkelt…
    ../J

  • gugge

    Medlem
    4 september, 2009 vid 14:07
    jonashall;573150 wrote:
    Köper tänket rakt av, men tycker inte att man skall hålla på med överdriven välgörenhet bara för att stötta dom lokala försäljarna… skiljer det några hundralappar så tar jag alltid det dyrare alternativet och köper lokalt, men när det i detta fallet rör sig om tusenlappar så e valet ganska enkelt…
    ../J

    Själklart när det skiljer så mycket, ta det över nätet.

    Men du, kolla om det är inom EU. Annars kan moms tillkomma, i så fall, be dom skriva att värdet på försändelsen är mycket mindre än vad det egentligen är värt. Det gör dom lätt men få det verifierat att dom verkligen gör det. Sen är det bara Go Go Go!

    /G

  • jonashall

    Medlem
    6 september, 2009 vid 21:47

    Jag hittade http://www.kingofwatersports.com som hade bra priser…de har gratis frakt inom EU dessutom… jag vet andra som har handlat där och alla har varit nöjda med frakt, priser m.m……

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Övriga Off Topic Beställa kiteprylar från nätet

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.