Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Big High Windsurfing i Stora Höga

  • Big High Windsurfing i Stora Höga

    Publicerad av planing på 25 april, 2008 vid 15:16

    Någon som varit där nyss? Finns inget telefonnummer, men det ska tydligen vara öppet mellan 11 och 14 på lördagar. Är det nån idé att åka dit från Göteborg? Hemsidan ser lite halvfärdig ut. Jag kollar bl.a. lite efter en 100-litersbräda, och lite nya segel. Ska antagligen köpa begagnat, men det är ju alltid kul att titta lite….

    Vad har de för brädmärken?

    pure svarade 16 år sedan 2 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • Knatte

    Gäst
    25 april, 2008 vid 16:17

    @Planing 460840 wrote:

    Någon som varit där nyss? Finns inget telefonnummer, men det ska tydligen vara öppet mellan 11 och 14 på lördagar. Är det nån idé att åka dit från Göteborg? Hemsidan ser lite halvfärdig ut. Jag kollar bl.a. lite efter en 100-litersbräda, och lite nya segel. Ska antagligen köpa begagnat, men det är ju alltid kul att titta lite….

    Vad har de för brädmärken?

    Inte handlat där nyss, men det är ju gamla gunsails.se eller Stora Höga windsurfing som hitills sålt mest Gunsails grejer,kryddat med lite Mistral/Hifly/Fantic brädor. En del Oneill mm. Prisvärda och trevliga är mitt omdömme:laugh:
    Men ofta beställer man segel/brädor via hemsidan och hämtar upp sakerna vid leverrans. Butiken har vardags prylarna inne, men kan vara bra att kolla vad som finns inne, innan man besöker butiken. Men bara bra omdömen av mina affärer där!

  • pure

    Medlem
    25 april, 2008 vid 16:32

    Håller Knatte.. Har handlat lite grejer där några gånger och man får bra hjälp och personalen är trevlig. Om det är nått specifikt du skall ha kan du ju kolla upp det innan men är du bara sugen på att köpa nått för att dämpa vindbrist ångesten så kan du ju bara åka dit o kolla lite..

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Big High Windsurfing i Stora Höga

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.