Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Björlanda 070729

  • johnjrambo

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 12:52

    HAHA ponch eller något annat trick!? duude o dude-elina, KLART det var shuvvit, syntes inte det:grin:
    Nu kom jag o tänka på när jag övade på vulcano när Mr.z sa, fan va fet tabeltop du laddade:frown: 😉 .

    Det var såhär den dära gutterflippen aka muste-men-sthee blev satt, övade på shuvvits:smirk: ..det är mitt stora problem, jag överroterar friskt!!
    Men ser det fräckt ut på långt håll e det alltid något:cool2:

    Kelso, jag har bokat in dig nästa blåsiga 4.7 dag i beerlanda, du e en liten mästare på detta..behöver se o få lite tips på plats tror jag.
    Detta trick har lätt prioritering ETT just nu.

  • tdk

    Medlem
    1 augusti, 2007 vid 22:47

    @jOHNjRAMBO 401919 wrote:

    HAHA ponch eller något annat trick!? duude o dude-elina, KLART det var shuvvit, syntes inte det:grin:
    Nu kom jag o tänka på när jag övade på vulcano när Mr.z sa, fan va fet tabeltop du laddade:frown: 😉 .

    Det var såhär den dära gutterflippen aka muste-men-sthee blev satt, övade på shuvvits:smirk: ..det är mitt stora problem, jag överroterar friskt!!
    Men ser det fräckt ut på långt håll e det alltid något:cool2:

    Kelso, jag har bokat in dig nästa blåsiga 4.7 dag i beerlanda, du e en liten mästare på detta..behöver se o få lite tips på plats tror jag.
    Detta trick har lätt prioritering ETT just nu.

    Men John. FFS Kelso VÅGAR ju inte köra i beerlanda ju!! 😛 (fan att det inte blev något idag.. är sjuuukt sugen… som vanligt…….)

  • kelso

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 07:26

    Vi får la se… Beerlanda kan vara bra ibland…

  • jeppo_f

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 07:45

    Fast du får nog skynda på med att sätta shuvviten, Rambo. Snart är det väl slutsurfat för din del: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1132289,00.html

    Bara en tidsfråga innan de dyker upp i fågelviken…

    /jeppo

  • johnjrambo

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 07:53

    WTF dude, tack för den, hahaha!! de e då själva fan..bara en tidsfråga innan asen besöker sverige då ja.

  • simpa

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 08:53

    @Jeppo_F 402146 wrote:

    Fast du får nog skynda på med att sätta shuvviten, Rambo. Snart är det väl slutsurfat för din del: http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1132289,00.html

    Bara en tidsfråga innan de dyker upp i fågelviken…

    /jeppo

    äntligen något som kan rädda apelviken och bort med alla dessa campare, surfare är inte rädda för nå vithajar, vi får tillbaks parkeringen dudes!!!

  • johnjrambo

    Medlem
    2 augusti, 2007 vid 13:09

    jo..det finns nog ett par, iallafall en som är det:smirk:

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Björlanda 070729

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.