Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder "Eastside" 31/1

  • wind-lover

    Medlem
    3 februari, 2007 vid 18:38

    Snygga bilder!:)
    ni ser ut att ha haft en rolig dag.

  • gurra1978

    Medlem
    3 februari, 2007 vid 18:40

    Härliga bilder! Vilken dag det var. Det ser hyffsat ut för måndag nu. Man får passa på igen innan minusgrader kommer tillbaka.

  • oaxen

    Medlem
    3 februari, 2007 vid 18:56

    “Sverige är fantastiskt!”

    På Roxen körde vi isbräda på perfekt is.

    Västkusten: hårt ripp i vågorna

    Kontraster var ordet.

  • endy

    Medlem
    3 februari, 2007 vid 19:31

    @gurra1978 363404 wrote:

    Härliga bilder! Vilken dag det var. Det ser hyffsat ut för måndag nu. Man får passa på igen innan minusgrader kommer tillbaka.

    Ja det var en king dag!
    Idag var rätt skönt i solen oxå, lite cruising är aldrig fel, får passa på när det går.

  • oscar

    Medlem
    4 februari, 2007 vid 09:12

    Är det nya Goya one du kör på? Skön eller?

  • militaren

    Medlem
    4 februari, 2007 vid 10:09

    Kul och se att du är ute på vattnet igen efter skadan. det är ju så jävla illa med sånt, game on..

  • calle_b

    Medlem
    4 februari, 2007 vid 14:52

    Snyggt! Var på Iistsajden är det? Läckert som fen iaf… Här skrek fåglarna till idag. Runt 5 plus och sol. Snart e de nog dax o hoppa i gummit…

    Tjobim

  • endy

    Medlem
    6 februari, 2007 vid 18:34

    @Oscar 363461 wrote:

    Är det nya Goya one du kör på? Skön eller?

    Japp det stämmer, 85:an är det.
    Det lilla jag seglat är jag tokigt nöjd, har inte hunnit komplettera med så många fenor men har ett par tre på ingång.
    Senast körde jag med en 21:a mfc onshore(4,1 vind) men den var lite för stubbig, hade gärna haft en med mer flex.

    Jag har som sagt inte kört mer p.g.a min handskada men jag kan säga att den funkar grymt för “Sverige” segling det jag kört, 5,5-4,5 är nog optimalt register för mig (88kg) som en vågis/hårdvindsfreestyle.
    Viktigt som vanligt är att ha ett par bra fenor för varierande förhållanden, man kanske hade föredragit us-box men det börjar komma allt mer fenor för pb i våg storlekar.
    Ligger grymt bra i skäret(OFO är samma som evo74 tror jag) 231x58x85 är måtten, känns lagom i storlek för mig.

    Brädan var med i senaste Boards test där den var en av testvinnarna, katagoriserades som snabb vågbräda med mycket bra allround egenskaper.

    Kom till Västkusten till våren och testa en!

    Calle_B wrote:
    Snyggt! Var på Iistsajden är det? Läckert som fen iaf… Här skrek fåglarna till idag. Runt 5 plus och sol. Snart e de nog dax o hoppa i gummit…

    Tjobim?

    Det var alltså på västkusten, men östra delarna av Halmstad 😉

  • calle_b

    Medlem
    6 februari, 2007 vid 19:15

    aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah! Vart högst konfunderad. Men nu känns det bättre!
    Najs pix, återigen:)

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder "Eastside" 31/1

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.