Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder FITUNA 080615 Del 2

  • Bilder FITUNA 080615 Del 2

    Publicerad av forfun på 16 juni, 2008 vid 20:56

    Lite mer bilder att glo på…
    (Det är ett obarmhärtigt solljus som blir mer och mer motljus varefter dagen går.)

    feg svarade 15 år, 10 månader sedan 10 Medlemmar · 15 Svar
  • 15 Svar
  • forfun

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 20:59

    Å tio till…

  • forfun

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 21:02

    Jaha… då är det bara resten kvar.

  • forfun

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 21:04

    Det blev ett par över…

  • gammel-ippa

    Medlem
    16 juni, 2008 vid 21:55

    Sköna bilder B. Härligt att se bilder på folk med fart. Sedan är det ju inga som ramlar på dina bilder 😉

  • imported_macts

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 09:38

    Nu börjar jag bli konfunderad: Nu har jag sett flera bilder där GetWet både hoppar och jippar (en gång i ett hopp syntes till och med fenan!!!!). Micke: vad är det som händer, har du blivit freestyle-kille?

  • kennet-2

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 09:57

    Kul med alla fina bilder från en riktigt bra dag.

    Tack för det Bosse

    Kennet

  • getwet

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 11:09

    @MacTS 475689 wrote:

    Nu börjar jag bli konfunderad: Nu har jag sett flera bilder där GetWet både hoppar och jippar (en gång i ett hopp syntes till och med fenan!!!!). Micke: vad är det som händer, har du blivit freestyle-kille?

    Det var ju liksom inte meningen att det skulle komma fram så här, att jag konverterat om alltså! Skulle medias ut till nästa freestyletävling då jag kör i samma finalheat som Olandersson.
    Nästa planerade steg är att ha ett par 1500kr shorts utanpå min 1200kronors våtdräkt som skydd vilket jag alltid drömt om att kunna köra med.:wink:

  • jester

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 12:05

    Äh… Måste jag oxå konvertera nu då??

  • forfun

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 12:24

    Roligt att bilderna uppskattas !

    Sorry Micke ! Klumpigt av mig att avslöja dina planer i förtid !

    Vi får hoppas att liknande dagar uppenbarar sig inom en snar framtid.

  • calle

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 13:47

    @getwet 475706 wrote:

    Det var ju liksom inte meningen att det skulle komma fram så här, att jag konverterat om alltså! Skulle medias ut till nästa freestyletävling då jag kör i samma finalheat som Olandersson.
    Nästa planerade steg är att ha ett par 1500kr shorts utanpå min 1200kronors våtdräkt som skydd vilket jag alltid drömt om att kunna köra med.:wink:

    Jäklar, Micke!
    Värsta Freestyle “movsen”!
    Jag får väl skaffa speedgrejer då 😉

    / Calle
    PS PM:a när du tror att Fituna fungerar som i söndags!!

  • mahi

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 13:58
    Jester;475716 wrote:
    Äh… Måste jag oxå konvertera nu då??

    Trodde du tillhörde dem (oss) som inte kunde gippa..

  • jester

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 13:59

    Ser ju ut som om jag måste lära mig nu, juh… Damnation!

  • fjant

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 15:09

    Så, myten stämmer altså inte, det går tydligen att gippa med spiid-prylar!!!

    —==BUSTED==—

    😉

    /Fjant

  • imported_macts

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 17:09

    Nu när jag kollar igen så ser jag att Micke får spinout på en av sekvenserna och såna har jag sett honom få förr så än finns det hopp!

    Back to topic: Härliga bilder!

  • feg

    Medlem
    17 juni, 2008 vid 18:30

    Spinout – Hur gör man det tricket?
    Måste ändå säga, efter att under söndagen provat Mickes grejer, att det är ett under att han ens lycka segla grejerna. Jag fattar inte varför tillverkarna bygger brädor och riggar som är så svåra som möjligt att hantera. Fattar inte heller att folk köper dem. Allt var ju bara bryt, bänd, bada, bryt, bänd, bada, bryt, bänd, bada, bryt, bänd, bada … … …
    Jag som trodde jag kunde vindsurfa. Får väl hålla mig till trehjulingar (dvs freestyle/freeride grejer). Hörde att det fällts kommentarer om “freestyle nissar” eller nåt sånt på stranden under min testsession. Jag får väl ta det som en komplimang eller nåt eftersom jag definitivt inte kan några freestyletrick.

    Slutligen: All heder till Micke som får det att se lätt ut att segla omöjliga grejer.

    /Jocke

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder FITUNA 080615 Del 2

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.