Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Abay 080929

  • goose

    Medlem
    30 september, 2008 vid 11:24

    Verkar vara ett antal fler än jag som har postiva erfarenheter av Goya One, vad kör ni som största storlek på segel på One85? Tänkte eventuellt komplettera One85 med EVO75 (som jag för övrigt passade på att låna av brorsan i söndags, vilken bräda….som att ha en turbopropp i röven i bottensvängen..jesus… med vilken fart och skarp vinkel man tar läppen med! Vem behöver twi..?).

  • challq

    Medlem
    30 september, 2008 vid 11:26

    Alltså…
    Nu har jag “tagit ledigt” (tagit arbetslöshet ;)) under hela hösten för att få en riktig surf upplevelse.
    Och vad händer?! Jag har surfat 2 ggr. hittills, och det var i slutet av augusti.
    Nu när vinden väl värkar komma blir man sjuk.
    Varför är det på detta viset, och vad har jag gjort för att förtjäna det?!
    Jaja, nästa gång det blåser sticker jag ut varken jag är frisk eller inte, det må bära eller brista! 😡

  • enkan

    Medlem
    30 september, 2008 vid 15:53

    Akta er för One95 -08, den var riktigt trist tyckte jag. Jämförde med en Quattro FSW 95? (som var rätt go) och körde 5.8 Ezzy.

  • gammel-ippa

    Medlem
    30 september, 2008 vid 16:09

    @challq 503820 wrote:

    Alltså…
    Nu har jag “tagit ledigt” (tagit arbetslöshet ;)) under hela hösten för att få en riktig surf upplevelse.
    Och vad händer?! Jag har surfat 2 ggr. hittills, och det var i slutet av augusti.
    Nu när vinden väl värkar komma blir man sjuk.
    Varför är det på detta viset, och vad har jag gjort för att förtjäna det?!
    Jaja, nästa gång det blåser sticker jag ut varken jag är frisk eller inte, det må bära eller brista! 😡

    Gnäll inte, Jag har inte surfat sedan förra hösten, Knästruuuul:frown: Väntar på operation

  • gurra1978

    Medlem
    1 oktober, 2008 vid 21:59
  • mes

    Medlem
    2 oktober, 2008 vid 12:02

    @gurra1978 504352 wrote:

    Film ute.

    “Kulingvarning levererar snabbt och ofta.”

    Du e go du Gurra! Tackar och bugar för film-o-bildflödet! Grym hastighet både på dig och din server…jag hinner ju knappt värma kaffet ens!
    🙂 Mes

  • sajmon

    Medlem
    2 oktober, 2008 vid 16:47

    @gurra1978 504352 wrote:

    Film ute.

    Supernice med film!
    6 år på brädan, boende på västkusten och jag har inte ens surfat i “vågor” än. Ser ju äckligt gött ut!
    O ja!.. din server rockar! 🙂

  • mes

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 13:19

    @Frusciante 504522 wrote:

    Supernice med film!
    6 år på brädan, boende på västkusten och jag har inte ens surfat i “vågor” än. Ser ju äckligt gött ut!
    O ja!.. din server rockar! 🙂

    Vad har du för lina??? Direktsladd till Gurras burk eller???

  • ola-h

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 13:39

    @Goose 503818 wrote:

    Verkar vara ett antal fler än jag som har postiva erfarenheter av Goya One, vad kör ni som största storlek på segel på One85? Tänkte eventuellt komplettera One85 med EVO75 (som jag för övrigt passade på att låna av brorsan i söndags, vilken bräda….som att ha en turbopropp i röven i bottensvängen..jesus… med vilken fart och skarp vinkel man tar läppen med! Vem behöver twi..?).

    Vet du vilken årsmodel av EVO 75:an det var?

  • sajmon

    Medlem
    3 oktober, 2008 vid 15:03

    @mes 504726 wrote:

    Vad har du för lina??? Direktsladd till Gurras burk eller???

    Ingen aning, men fort går de.
    Det är väl den enda fördelen med den här äckeldyra studentlyan jag har hehe!
    Nu ska jag gå o klämma på mina nya bash som kom idag.. la la laa 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Abay 080929

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.