Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Apelviken 19/5

  • fredrik-b

    Medlem
    23 maj, 2001 vid 10:07

    schysst, vi fick oxå superbra med vind nere i skåne på tävlingen…helt grymt bra…snygga bilder förresten, vi ses

    wink.gifFredrik B S43wink.gif

  • ola-h

    Medlem
    23 maj, 2001 vid 10:33

    Om jag inte såg fel vann du väl amatörklassen i freestyle. Grattis.

    Ola H.

  • fredrik-b

    Medlem
    23 maj, 2001 vid 10:40

    tackar,..som du kanske såg körde jag båda klasserna,så jag fick dålig total på båda klasserna, hade anmält mig i Pro och mötte Peter “terminator” Forslin i våg första dagen, gissa om jag fick stryk=),
    hehe…Seglade du hela helgen i varberg?

    wink.gifFredrik B S43wink.gif

  • ola-h

    Medlem
    23 maj, 2001 vid 10:48

    Japp, jag drog ner på fredagen lagom till det började blåsa. Körde från ca 18.00 5.3, först underrriggat och senare med fullt drag, och sedan 4.7 till klockan 21. På lördagen körde jag i stort sett hela dagen med först överriggad 4,2, sedan 3.7 och senare underriggad 4.2 (orkade inte rigga om till 4.7). Riktningen var tyvärr lite tråkig. Ingen bra vinkel i Apelviken, men ändå för mycket NV för att det skulle bli vågor i Åsa.

    Ola H.

  • dr-masse

    Medlem
    23 maj, 2001 vid 11:19

    Kul med bilder! Skall se om jag kan bidra med lite från Guincho senare i sommar…

    Surfa På!

  • nr-4-2

    Medlem
    23 maj, 2001 vid 13:07

    Kul att se – lägg upp hela videon, på någon gratissajt och länka in den här!

    /j

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Apelviken 19/5

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.