Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apelviken i SVT region väst 22 ikväll!!

  • imported_macts

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 07:19

    Bra reportage! Kul!

  • andreas-f

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 08:04

    Skoj skoj! Känns bra att få vara med i TV när man står på näsan i en gipp. 15 seconds of shame 🙂

  • gurra1978

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 08:09

    Vilken tid i videon kommer klippet? Jag hittar det inte!

  • lars_k

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 08:11

    Jag tror det kommer ca 20 min in i programmet (började 22:25 och surfklippet kom ca 22:45). Riktigt kul att se och Johan gjorde det bra!

  • hellgren

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 08:38

    Kul grabbar!! Alltid roligt när sporten får synas lite. Schysst film och bra reportage!

  • fnassel

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 10:51

    Det där var väl roligt med lite reklam för vår fantastiska sport!

    Kul att se lite riktig sport i TV för en gångs skull i stället för en massa gubbar som jagar en boll eller puck eller något!

    Vore ännu häftigare om de kunde skjuta på någon serie eller dyrligt för att visa en världskups tävling någon gång! men det är väl en utopi förstås!

  • drx

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 11:41

    Ja det var grymt kul, har delat med mig lite på kontoret också av den 🙂 Får ofta frågor angående surfingen på jobbet faktiskt, kanske mest för att folk undrar varför man får den där galna, mentalsjuka stirriga blicken ibland på mötet när man tittar ut genom fönstret och träden står dubbelvikta utanför i solskenet…

    ps
    Surfklippet börjar typ 14:00 in i klippet, enklast att trycka på stopp, sedan spola fram, och sen play. /Alf

  • danneman

    Medlem
    28 februari, 2008 vid 20:46

    Va fan jeppe här producerar man rullar högt å lågt .. efter andra filmen smackar han till med SVT ditt svin.. 😉

    sjukt att jag satt å kolla på programmet i typ 12 minuter stängde av för att jag tröttna på deras gnäll.. haha!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från apelviken i SVT region väst 22 ikväll!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.