Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Lillskärsudden, Umeå 090527

  • Bilder från Lillskärsudden, Umeå 090527

    Publicerad av johan_m på 31 maj, 2009 vid 16:33

    Har lagt upp ett album med bilder på kite & vindsurf från Lillis i onsdags på min hemsida. Ligger under bilder, vindsurfing.’

    Adressen är http://www.johanmalmqvist.se

    Är det någon i Umeå som vill ha ett gäng gamla vindsurfingtidningar, mestadels Boards från 04-07/08 och amerikanska Vindsurf från samma årgångar så hör av er och kom och hämta, annars åker dom på tippen till veckan pga flytt.

    johan_m svarade 14 år, 11 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • calle_b

    Medlem
    31 maj, 2009 vid 18:48

    KUL! Tackar för tappert plåtande, synd att jag inte hann komma med…:)
    Tyvärr har jag inte plats för en kartong surfblaskor, men annars hade det varit tipp topp!

    må så gott

  • hengo

    Medlem
    1 juni, 2009 vid 12:11

    Shysta bilder, kul å se lite vindsurfingladd! Har aldrig haft någon aning om att ni faktiskt hoppar lite då och då 😛 man är så upptagen med sitt eget åkande inne på plattvattnet/stranden.. grymt ladd!

  • jakob_s

    Medlem
    1 juni, 2009 vid 15:52

    Läckra bilder Johan !
    Speciellt dom sista skutten på mig i ren “side” (tom lite side off 😉 )

    Ses på Vattnet.

  • mikaels

    Medlem
    1 juni, 2009 vid 16:32

    Mycket snygga bilder, inte bara surfingen, som såg kanonfin ut, utan även dina natur- och framför allt hundbilder, underbara :)!

  • gustav-s

    Medlem
    1 juni, 2009 vid 20:58

    Ett tips bara. Tänk på horisonten när du fotar. Kolla de sista bilderna där horisonten lutar bra mycket.

  • johan_m

    Medlem
    2 juni, 2009 vid 07:25

    Tack för tipset, ska tänka på det i fortsättningen, upptäckte det när jag satt och redigerade men orkade inte rotera dom, men kanske ska göra det i fortsättningen.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Lillskärsudden, Umeå 090527

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.