Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Puerto Rico!

  • zoolander

    Medlem
    8 mars, 2006 vid 16:17
    zoolander wrote:
    Hbgkitare wrote:
    Här lite fler bilder från kitspotet La Paurgera!
    amen ,vad fan gor min fjalla pa dina bilder?
    hur snygg kan man vara.. hon får en klar tia på min skala mellan 3-10
    ja, även om att jag inte sett hennes röv så får hon en 10a

    grattis

  • mrmille

    Medlem
    8 mars, 2006 vid 16:21
    kasimir wrote:
    Det är inte horisonten som är sned. Vi bor i Sverige som ligger ganska nära nordpolen och Puertorico ligger väl vid ekvatorn eller någon a vändkretsarna, alltså på sidan av jorden, i förhållande till oss här hemma blir horisonten som du påpekade sned, men om du kollar på en puertoricansk dator är den vågrät.

    😉 😉 :laugh: :laugh:

  • larssa

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 00:07

    Vill du träffa henne så kan jag ge min tillåtelse till att hon får träffa dig en liten stund, men det kostar $$$

  • zoolander

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 10:54
    Larssa wrote:
    Vill du träffa henne så kan jag ge min tillåtelse till att hon får träffa dig en liten stund, men det kostar $$$
    ja, det kan det fan vara vart! jag dromde om henne inatt.. vad heter hon?
  • larssa

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 12:33

    Några till då…

  • monkey

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 13:18

    Jag hajar inte riktigt det här.. på översta bilden verkar det inte blåsa ett skit men ändå är en kille i bakgrunden ute och kör? Hur går det ihop?

  • enerik

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 13:24
    Monkey wrote:
    Jag hajar inte riktigt det här.. på översta bilden verkar det inte blåsa ett skit men ändå är en kille i bakgrunden ute och kör? Hur går det ihop?

    Säkert en sån där buske ivägen.

  • hbgkitare

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 13:38
    Monkey wrote:
    Jag hajar inte riktigt det här.. på översta bilden verkar det inte blåsa ett skit men ändå är en kille i bakgrunden ute och kör? Hur går det ihop?
    Mycket riktigt så är det helt vindstilla (lä) bakom mangrooveträdön och också där man ankrar båten och riggar drakarna och solar och dricker rom. Så fort som du går utanför träden blåser det stadiga 10 m/s. När man kitar så håller man draken lite högre upp än normalt när man passerar ön (lilla skogsdungen). Vi trivdes som f..n där!
    //Marcus
  • eagletech19

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 16:57

    Ja det ser verkligen gött ut på bilderna:cool2:

  • nilsson

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 20:57

    Fina bilder Larssa! Måste vara skönt att vara hemma igen!

  • zoolander

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 21:05
    Hbgkitare wrote:
    Här lite fler bilder från kitspotet La Paurgera!

    I LOVE LAMP AND BRONEAH

  • larssa

    Medlem
    9 mars, 2006 vid 21:56

    Ja det är skönt att slippa värmen, ledigheten och kiteandet. Bättre att jobba, sitta inne och vänta på att isen skall smälta…

  • yenny

    Medlem
    10 mars, 2006 vid 15:13

    J-kligt snygga bilder larssa!! Maste ha varit en grym fotograf till sa harliga bilder!! 🙂 Ragnar da? Han har klattrat i palmer har i cabarete, blivit nedgravd i sant a solat pa stranden som vanligt den lille perverse rackarn…
    Ha de gott

  • larssa

    Medlem
    13 mars, 2006 vid 17:22

    Jupp, det var en secret, special, supergrym fotograf. Gött att höra att Ragnar e sig lik och inte taggat ner. Skulle inte du kunna kolla läget om det e ok att lägga upp lite komprimerade bilder på Ragnar från den däringa fotografen?

    Har förresten börjat fixa till med bilderna från PR, men det fattas en del från en viss ö-vikstjej…får ordna det när hon kommit hem.

    Ps! Haru fått många nya blåningar?

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder från Puerto Rico!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.