Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Torö 13/9

  • fjant

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 19:28

    Jag har lite småfix kvar med filmen, men den blir nog klar snart!

    /Fjant

  • styret

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 19:39

    jag trodde man bara riskerade att käka stenmacka på torö men tydligen kan det bli bra mycket radikalare än så… wink.gif

    hehe en grej som slog mej helt plötsligt var hur kul det skulle vara om du hade bifogat fel bild, du ahde tänkt bifoga en annan att det här var for you eyes only men råkade göra fel vid attachen… hehe

  • fjant

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 19:41

    Eh, jo torö kan bli riktigt grymt, om du inte trodde det!!!

    /Fjant

  • anonym-anvandare

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 20:01

    Fattar inte nöjet med och lägga upp sånt skit, tycker man borde bli portad från konfen. men det finns ju idioter bland surfare oxå mad.gif

    /Danne

  • fjant

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 20:07

    Syftar du på mitt inlägg eller vad menar du, du annonyma skribent?

    /Fjant

  • styret

    Medlem
    7 oktober, 2004 vid 20:31

    fjant vad du tar åt dej idag. jag försökte skämta om lasses bild på killen med stocken genom låret, “jag trodde risken bara var att käka stenmacka” syftar alltså på att jag trodde man bara blev spolad upp på stenstranden, inte att få en stock genom låret, åter igen får man det bekräftat att man inte inte ska skämta över internet, att det kan bli fett på torö har jag sett bildbevis på flera gånger och tvivlar verkligen inte.

    och det andra om att man borde bli portad från konfen om man la upp så skit, det syftade nog också på den andra bilden. jag tror itne nån här inne tycker mans ak bli portad för att posta surfbilder eller vad tror du själv?

    ha det gött och gryma bilder från torö, verkligen, skön märklig färg…

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 13:10

    “Sjuka bilder” finns av olika slag. På denna tråd finns både sjukt vackra och sjukt sjuka. Hur som helst – vill tillbaka till det vackra:

    Trådens första bild – kolla in den lite mer: Jag skrev i en annan tråd med vackra Torövågor och vacker segling av Calle Nyberg att man kunde se vilken fin kraft det var i de små läpparna. Trots ganska smått sköt det ut fina små läppar, dessutom rejält glassy. Men kolla denna tråds första bild. Kolla in vågen bakom fjant! Ser ni solen skina igenom? Ser ni hur håligt tubigt den bryter? Och framförallt, ser ni tjockleken? Satan i gatan så vackert!!!!!!

    Jesper B

  • fjant

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 16:31

    Tat lungt och spänn av! Jag menade inget illa, jag missförstod dig bara.

    Rippa hårt!!!

    /Fjant

  • fjant

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 16:34

    Jo, det är ordentligt med energi i de där vågorna!!! Synd bara att jag är ett lingon när det gäller vågsegling. Hade varit en ännu grymmare bild om Du eller Calle varit på den wink.gif

    Ha det bra Jeppe, och hoppas att foten läker bra!!!

    /Fjant

  • koa

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 17:33

    Måste bara hålla med om hur vackert det är, här en månad senare och mindre…men vilken kvalite på våg…och klockren sidvind på det!
    Foto: Niklas Du Rietz
    Seglare: Calle N

    Klicka på “bifogad” för detaljer…

  • koa

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 17:35

    …å så en sväng tillbaka…
    (klicka på bifogad för detaljer)

  • fjant

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 18:43

    Vansinnigt vackert! Mindre men renare än den 13/9. Sen var det tyvärr lite cross-on den 13, jag längtar tills jag får uppleva klockren sida, som på dina bilder!!

    /Fjant

  • fjant

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 19:23

    Vi saknade dig den dagen Calle! Vad har du för dåliga ursäkter???

    /Fjant

  • gurra1978

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 20:55

    Nu tycker jag vi ska hylla Torö lite mer eftersom dess vågor är så bra och brutala. Här kommer en bild på Calle Nyberg som jag tagit och redigerat lite. Det kommer lite fler bilder snart, vissa har ni sett men det tål att ses igen för denna tråd ska leva vidare.

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 oktober, 2004 vid 22:56

    GRYMM, ok det verka vara riktig “crowded” med… vart e alla andra surfgalningar, ligger ni hemma och skakar av rädslan för dessa prakt vågor eller`…

    ALOHA
    ARNOUT

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder från Torö 13/9

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.