Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Issurf Ö-vik

  • alarenset

    Medlem
    12 januari, 2010 vid 20:08

    ja blir avundsjuk å sur, ber små böner varje dag att vi ska få lite vind iallfall..

  • htn

    Medlem
    12 januari, 2010 vid 20:34

    Vilka stämningsbilder!
    Vilken is!

  • douglas-l

    Medlem
    12 januari, 2010 vid 21:40

    Bilden på barnen är ju sagolik! Ser ut som två pingviner 🙂

  • maglu

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 10:36

    Hamnade i ett reportage i Örnsköldsviks allehanda i helgen. Kul, men… skum bild de valde, när jag ligger på isen efter en misslyckad 360, och försöker mig på en vatten(is)start.

    Blir extra kul när man läser bildtexten “…står stadigt i kroppen…”, hahaha.

  • johanoeberg

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 16:58

    Vilka bilder!

    Och snacka om miss av tidningen, att de inte valde nån av de som du postade här!

  • maglu

    Medlem
    18 januari, 2010 vid 20:02

    Tack.
    Skickade några egna till dem. Sen tog de säkert 100-tals bilder när jag stog upp, gjorde gippar, lyckade 360:s, m.m. Men den de valde såg kanske fartfyld ut om man inte tittar så noggrant…man kan ju inbilla sig att jag hänger riktigt djupt och blåser förbi i 150 =)

    Var bra segling denna helgen också, mer vind, mindre sol. Så lyckades pressa mitt PB i två ettapper, upp till 55 km/h =)
    Sugen på att bygga en snabbare/stabilare bräda. Nuvarande är kort och lättsvängd.

    Spännande igår, långvarig sydlig vind, gjorde att dynignarna tog sig förbi öarna och gjorde att hela fjärden sakta gungade. Märktes inte när man seglade eller åkte skridskor, men stog man still böljade allt sakta. Tror kanske isen riskerar brytas upp, eftersom det blåst idag också… hade börjar redan igår i det yttre bandet i sunden mellan yttre öarna.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder Issurf Ö-vik

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.