Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Bilder o filmer från Gotland V34
-
Bilder o filmer från Gotland V34
Publicerad av mrmille på 29 augusti, 2005 vid 21:13Kommer snart…
backe svarade 19 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Fan, jag trodde du skulle va borta en vecka till..? Får ta å byta lite bilder.
/iiitypenyaste tricket, handlepass med hatgrab:
-
Svar till:
Fan, jag trodde du skulle va borta en vecka till..? Får ta å byta lite bilder.
[/ QUOTE ]
Ska va borta en vecka till, men är hemma o vilar upp mig några dagar. Idag blir det iofs redigt fint åka, vinden piskar redan uppåt 12 m/s på sjön
-
Gillar din utstäckta Hangloose med högerhanden
Ja vicken helg det blev. Har inte sett filmerna från helgen ännu men tydligen så var det inte många hela hopp som kom med till Hangtime-mätningen. Dom flesta hoppen fortsatte utanför bild.
Gårdagen var inte sämre vill jag lova och förhoppningsvis blev det lite schyssta filmklipp.
Var nog 6 timmar på vattnet så det är skönt att vara tillbaks på jobbet så att man får vila upp sig lite/ May the wind continue to blow / TOBAS
-
Nej Backe! Det är nog inte du, kan inte se några fiskenätsbojar på bilden och så verkar det ju vara lite tryck. Stämmer väl inte riktigt in på din Tjuruddensession
Där fick du för det där aset
-
Svar till:
Vafan, e det jag?
[/ QUOTE ]
jo backe
det är du som skvätter lite på bildenvet inte om det är med brädan eller röven du skvätter dock
-
fan när kommer resten av bilderna o filmen dåå,, tycker det e lite sletet o komma med ett lovande inlägg o inte hålla måttet.
-
Svar till:
Nej Backe! Det är nog inte du, kan inte se några fiskenätsbojar på bilden och så verkar det ju vara lite tryck. Stämmer väl inte riktigt in på din Tjuruddensession
Där fick du för det där aset
[/ QUOTE ]
Ha ha ha… Jaja man får stå för att man e en klydderöv, slapp dock scenariot att kiten launcha med en jevla ålatratt på släp, det hade man väl aldrig fått höra slutet på…
Logga in för att svara.