Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder o filmer från Gotland V34

• rambo_johnson

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 21:59

otroligt fet bild…

• svinet

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 22:03

vad skall det föreställa. Är det ngt tyskt…

• etype

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 23:18

Fan, jag trodde du skulle va borta en vecka till..? Får ta å byta lite bilder.
    /iiitype

nyaste tricket, handlepass med hatgrab:

• etype

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 23:23

Å hur gick de här då…

• etype

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 23:25

minst lika bra som de här…

• anonym-anvandare

Medlem
    29 augusti, 2005 vid 23:31

fettt

• mrmille

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 05:44

Svar till:

Fan, jag trodde du skulle va borta en vecka till..? Får ta å byta lite bilder.

[/ QUOTE ]

Ska va borta en vecka till, men är hemma o vilar upp mig några dagar. Idag blir det iofs redigt fint åka, vinden piskar redan uppåt 12 m/s på sjön smile.gif

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 10:00

Ha ha..grym helg …å stel ser man ut..

/Freddan

• tobas

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 13:56

Gillar din utstäckta Hangloose med högerhanden cool.gif
    Ja vicken helg det blev. Har inte sett filmerna från helgen ännu men tydligen så var det inte många hela hopp som kom med till Hangtime-mätningen. Dom flesta hoppen fortsatte utanför bild wink.gif.
    Gårdagen var inte sämre vill jag lova och förhoppningsvis blev det lite schyssta filmklipp.
    Var nog 6 timmar på vattnet så det är skönt att vara tillbaks på jobbet så att man får vila upp sig lite grin.gif

/ May the wind continue to blow / TOBAS

• backe

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 19:44

Vafan, e det jag?

• tobas

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 20:49

Nej Backe! Det är nog inte du, kan inte se några fiskenätsbojar på bilden och så verkar det ju vara lite tryck. Stämmer väl inte riktigt in på din Tjuruddensession grin.gif grin.gif

Där fick du för det där aset grin.gif grin.gif

• mrmille

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 20:54

Svar till:

Vafan, e det jag?

[/ QUOTE ]

jo backe
    det är du som skvätter lite på bilden

vet inte om det är med brädan eller röven du skvätter dock

• anonym-anvandare

Medlem
    30 augusti, 2005 vid 22:22

fan när kommer resten av bilderna o filmen dåå,, tycker det e lite sletet o komma med ett lovande inlägg o inte hålla måttet.

• backe

Medlem
    31 augusti, 2005 vid 14:09

Svar till:

Nej Backe! Det är nog inte du, kan inte se några fiskenätsbojar på bilden och så verkar det ju vara lite tryck. Stämmer väl inte riktigt in på din Tjuruddensession grin.gif grin.gif

Där fick du för det där aset grin.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

Ha ha ha… Jaja man får stå för att man e en klydderöv, slapp dock scenariot att kiten launcha med en jevla ålatratt på släp, det hade man väl aldrig fått höra slutet på…

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder o filmer från Gotland V34

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.