Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Ozone demodag i Habo Ljung

  • hugeo

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 14:09

    hörde dom var sunkiga de ny stämmer det marcel säljer du skit nu igen?

  • hbgsurfer

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 15:45

    @HugeO 370894 wrote:

    hörde dom var sunkiga de ny stämmer det marcel säljer du skit nu igen?

    Tjena Hugo, näää jag gillar dom… säljer inte kites i år alls.
    Jag kommer att köra för Ozone i år din gammla drake.

  • eagletech19

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 16:13

    @HBGSurfer 370908 wrote:

    Tjena Hugo, näää jag gillar dom… säljer inte kites i år alls.
    Jag kommer att köra för Ozone i år din gammla drake.

    Ja och jag kan intyga att ovanfrån ser dom bra ut 😀
    Det var en go dag i dag Macel.
    Ha det bra
    Roger

  • samhansson

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 16:19

    vi hade med en fin dag, först Ängelholm sen Mynningen. Bra tryck i 6kvm Rippehr, sjuka vindar

  • eagletech19

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 16:41

    @SamHansson 370913 wrote:

    vi hade med en fin dag, först Ängelholm sen Mynningen. Bra tryck i 6kvm Rippehr, sjuka vindar

    Hallå min vän
    Det är gött att komma igång igen:grin:
    Ha det bra
    Roger

  • luuddee

    Medlem
    18 mars, 2007 vid 16:44

    får väl skriva vad jag tyckte eftersom jag var den enda som testade. Kiten ser väldigt genomtänkt ut på alla punkter påkostad design fin bomlösning dock skulle jag vilja ha en stopperball eller kortare depower på den för jag tyckte inte den riktigt utnyttjade hela depowern. hur var den i luften då? klart mindre depower än Rippehrn då jag ahde problem att ta mig ut i vattnet med den men har kört rippehr 8an i mycket starkare vind. edgen var lite stirig i luften i byarna tyckte jag svängde dock annars väldigt fint , men det ska en 7a göra. den andra röda vet itne vad modellen heter var ltie stabilare i luften och kunde köras lite snabbare i byarna dock kändes själva kiten inte lika stabil i sin konstruktion. edgen var det bättre lyft i men fick inget superbra lyft fick inte heller bra häng i denna kite. den röda var det bättre häng i men fick mindre lyft i den. sammanfattningsvis kan jag väl säga att förra året när jag testa ozone blev jag gansa imponerad över hur lättkiten var att lära känna och hoppade högt med den med bra häng… I ÅR känndes kiten inte lika stabil och imponerande som förra året. men som sagt det var en dag med mycket och byig vind. men jag var inte alls imponerad hur kiten uppförde sig. tyckte de va svårt att hitta timingen i kiten fick inte några jättehöga hopp med mycket häng. tyckte där att kitesen som kom ner efter klarade vinden bättre en 04 C kite storlek 7 och en 10 eh beast.

    Men man behöver självklart köra lite till för att kunna ge ett bättre omdömme om kiten. men efter första den så var det itne så imponerande.

  • skotten

    Medlem
    19 mars, 2007 vid 11:57

    fair review, nice that at last someone didnt say that was crap, the kite I ride is better.

  • pjoter

    Medlem
    19 mars, 2007 vid 22:33

    kom på att jag har ju några bilder från eftermiddagen.

    tack för lånet av kiten Christoffer!

    Det blåste rätt bra då med.

  • skotten

    Medlem
    20 mars, 2007 vid 07:12

    naaaaajs!

    Great day, nice to see that the water chilled out a little and wasnt sooo nasty!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilder Ozone demodag i Habo Ljung

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.