Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder på Ruben Petrisie (Kona Freestyle)

  • surfslusken

    Medlem
    8 december, 2007 vid 16:09

    @Naish 433245 wrote:

    chilla nu… Va inte så jävla seriösa!

    Va? Här på konfen är vi väl ALLTID enbart seriösa???

  • konapastorn

    Medlem
    8 december, 2007 vid 16:17
    surfslusken;433247 wrote:
    När, var eller hur har jag, eller nån annan, ens försökt framställa MEJ som den hjälpsamma typen?? Min roll här på konfen e ju att va ett egocentriskt svin som gör i stort sett va som helst för o provocera, ja ibland t o m roa läsarna! Som i övriga universum måste de ju råda balans även här på konfen, blir lite väl sötsliskigt med bara den medhårsstrykning som du o alla andra “hjälpsamma” o “snälla” surfare ägnar er åt. De måste ju vägas upp av att nån skriver vad han tänker, även om de långt i från alltid gör en till den där populära killen som får en massa “alohas”!

    Hmmmm…borde man inte kunna dela ut …typ tomtar till dom man tycker förtjänar en, eller många, såna?

    Ska nog fixa ett nick till som ja kan använda när ja e snäll o hjäpsam, e ju synd o sabba min svin image ja jobbat mej till under så lång tid.

    Du kan få överta min signatur, jag blir bara missförstådd hela tiden.
    Lösenordet är “konakona”!!!

  • naish

    Medlem
    8 december, 2007 vid 17:03

    Tycker surfslusken rokkar röv.. Sjukt mycket ballare att läsa hans totalt värdelösa och sjuka inlägg i vinternmörket istället för att se bilder på Ruben aka bang som surfar i sjukt fina förhållanden så man sitter med sin rakhyvel i handen och snittar upp pulsådern för att man inte får resa utomlands i vinter… Sen att han dissar min morsa och syster så jag sitter och gråter är en annan femma..

  • surfslusken

    Medlem
    8 december, 2007 vid 18:49

    @Naish 433264 wrote:

    Tycker surfslusken rokkar röv.. Sjukt mycket ballare att läsa hans totalt värdelösa och sjuka inlägg i vinternmörket istället för att se bilder på Ruben aka bang som surfar i sjukt fina förhållanden så man sitter med sin rakhyvel i handen och snittar upp pulsådern för att man inte får resa utomlands i vinter… Sen att han dissar min morsa och syster så jag sitter och gråter är en annan femma..

    Dissar?? Har väl bara pratat väl om både din mamma o syster! Har dom föresten berättat nåt om mej?

  • surfslusken

    Medlem
    8 december, 2007 vid 18:51

    @konapastorn 433252 wrote:

    Du kan få överta min signatur, jag blir bara missförstådd hela tiden.
    Lösenordet är “konakona”!!!

    O vad skulle de tjäna till menar du?? Om de nu finns nån signatur som e mer körd här på konfen än min så är de väl i så fall din????

Sida 4 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Bilder på Ruben Petrisie (Kona Freestyle)

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.