Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilkörning en extrem sport

• Bilkörning en extrem sport

Publicerad av nilsson på 16 oktober, 2003 vid 17:38

Första dagen jag fick körkort krockade jag, sen smällde jag ett par gånger till på sommaren! gör detta bilkörning till en extrem sport eller berodde det på mig!

Var vill jag då komma med detta? Dels ingen skugga på pågen i Habor, olyckor händer oavsett hut försiktig man är! Vill dock önska ett snabbt tillfrisknande!
    sen följande punkter:
    1. Vad är en extremsport?
    2. ta en kurs? alltid bra
    3. duktiga åkare är förbilder för oss andra, ta ansvar!
    4. Inte låta sig triggas till stordåd, kite behöver inte vara farligt om man inte själv vill, se bilkörning.
    5. välja utrustning och spot efter kapacitet
    Jag kastar inte sten i glashus, har själv varit skadad pga min dumhet, inte som här, där tydligen inte den enskilde åkaren kan klandras

nilsson svarade 21 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 17:52

en skillnad är att kite ärett nöje. att köra bil är mer eller mindre ett måste i vårt samhälle.

jämför istället med bil-RACING.

hursomhelst.bra punkter. dock kan väl den enskilde åkaren klandras här.

han åkte ju för nära. att andra gör det spelar ingen roll.sen kör man ju inte precis 180 mellan pelarna och är det starka vindar och byar kör man i knappt nån fart alls eller går emellan.

mvh gustav som precis börjat köra i kalla supermegagrunda habo

• anonym-anvandare

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 20:19

Kite är helt ofarligt. Det är föremål som är hårda när mankitar som är farliga och gör ont när man smäller in i dem. Breda stränder med sand utan föremål som är hårda, då sker det inte liknade olyckor.

• nilsson

Medlem
    16 oktober, 2003 vid 21:21

Med en Cheva caprice är all bilkörning rolig och ”extrem”

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Bilkörning en extrem sport

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.