Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › billig!! stor kite köpes 14-18kvm
-
billig!! stor kite köpes 14-18kvm
Publicerad av topy på 8 augusti, 2006 vid 08:59Billig var det, även äldre till rätt pris.
Har kitat i 5 år så den som ger lägsta pris vinner.
MVH Tomaskrillan82 svarade 18 år, 9 månader sedan 9 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Har en carbrinha contra 16,5kvm 05a gul och svart fint skick med reecon2 bom. 4800
-
topy wrote:Billig var det, även äldre till rätt pris.
Har kitat i 5 år så den som ger lägsta pris vinner.
MVH Tomas
Jag har det mest oslagbara priset! Ring mig 070-941 47 91//Mvh Bengt N -
Tack för svaren, det blir svårt det här, lite lägre får ni gå än i annonserna så kanske jag väljer just din kite.
Jag vet, anra-tredjehandsvärdet är piss men tyvärr är det så när det t.ex. finns 100 säljare och 10 köpare på stora kites. -
topy wrote:Tack för svaren, det blir svårt det här, lite lägre får ni gå än i annonserna så kanske jag väljer just din kite.
Jag vet, anra-tredjehandsvärdet är piss men tyvärr är det så när det t.ex. finns 100 säljare och 10 köpare på stora kites.
Jaja, i sånt behov av att sälja är jag inte, kom du med ett bud! skambud undanbedes. -
topy wrote:Tack för svaren, det blir svårt det här, lite lägre får ni gå än i annonserna så kanske jag väljer just din kite.
Jag vet, anra-tredjehandsvärdet är piss men tyvärr är det så när det t.ex. finns 100 säljare och 10 köpare på stora kites.
faen köp dig en leksaksdrake på biltema!
Har du inte råd att betala så lite som 3000:- för en stor kite så ska du inte hålla på med den här sporten!!! -
Jag har har en Naish X2 18kvm i välanvänt, men fullt fungerande skick som du får för 1000kr.
Skicka PM om du är intresserad.
-
HugeO wrote:haha jag har en 14 ripper annars
Kan byta den mot en 10 ripper och lite mellan? -
Krillan82 wrote:Har en carbrinha contra 16,5kvm 05a gul och svart fint skick med reecon2 bom. 4800
Har en likadan fast blå. Din för 4500:-
Slår du till direkt och är myndig slänger jag in ett flak tysköl på köpet! 😀 -
Zilversurfarn wrote:Krillan82 wrote:Har en carbrinha contra 16,5kvm 05a gul och svart fint skick med reecon2 bom. 4800
Har en likadan fast blå. Din för 4500:-
Slår du till direkt och är myndig slänger jag in ett flak tysköl på köpet! 😀Vad sägs om en North Rhino 05 16 i nyckick 4000:- utan bom.
//Peter, mail: pas@es.lth.se
-
Krillan82 wrote:Okej då… den är din för 4500 + ett flak starköl
ha ha priskrig! Men min blåa är ändå snyggast…:wink:
Logga in för att svara.