Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Billiga kites ?

  • Billiga kites ?

    Publicerad av fredrik-b på 4 november, 1999 vid 20:01

    Vad kostar en billig kite typ 5kvm, funderar på att köpa en sådan, läste på kanothusets hemsida, där kostar en kite 4600:- för bara “seglet”, är det billigt eller finns det billigare?…
    Tacksam för svar…

    anonym-anvandare svarade 24 år, 5 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • mattias-a

    Medlem
    8 november, 1999 vid 12:56

    Hallå!
    Problemet med Kanothuset är att dom ej har Kites på lager. De kommer inte att ta hem förrän till våren enligt dom själva. Jag beställde en Wipika-kite förra veckan från ett ställe som heter Watersports eller nåt?! i Norge. De tar 4 400 nkr. Därtill kommer svensk moms. D v s ca 5 700 skr inkl moms för en 6,5 m2. Jag kan tänka mig att en 5,0 m2 är ca 1000-lappen billigare. Leveranstiden skall vara endast 2 dagar inom Norge och ytterligare 1 eller 2 till Sverige. Vet inte om det är speciellt billigt men om man jämför alla engelska och amerikanska sites med prisuppgifter så är det i alla fall inte dyrare. Dessutom verkar det vara rätt svårt att få tag på Kitesjust nu. Prova alltså med Watersports de nås på tel. 47 33 181386.

    /mattias

  • anonym-anvandare

    Medlem
    8 november, 1999 vid 14:30

    Tack för tipset!

    Men var handlar man resten då ??
    Dvs bom linor bräda.

    Johan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Billiga kites ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.