Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing billiga våtdräkter för stora 08-or

  • billiga våtdräkter för stora 08-or

    Publicerad av tsss på 11 november, 2006 vid 10:37

    hej

    Om du har storlek XXL och bor i Södra sthms området så kan du hitta billiga sommarvåtdräkter med långa ben och ärmar på COOP Forum i Haninge (gamla OBS!-varuhuset) Dom säljer ut dessa dräkter för 299pix vilket är halva priset. Dom såg ganska ok ut. (Klart för stora för mig som väger 82 och är 175 lång.)
    Finns ett dussin ungefär, hänger nära kassorna, bakom Kundtjänst-buren.

    canoya svarade 17 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 2 Svar
  • 2 Svar
  • imported_macts

    Medlem
    11 november, 2006 vid 12:31

    Jag köpte en sådan i Gävle (där kostade dom 199:-) och kapade ärmarna. Det är definitivt ingen vinterdräkt, men för lite varmare väder och vatten funkar dom helt OK, verkar riktigt välbyggda.

  • canoya

    Medlem
    14 november, 2006 vid 14:25

    Köpte också en på Coop i Jönköping i somras. 199 kr tror jag den kostade. Ärmarna var för smala för mig så jag klippte av dem strax ovanför armbågen, men det är ju en tunn dräkt för sommarbruk så det passade bra att den blev kortärmad. Funkade bra i juni-augusti, så kan man spara lite på den varma dräkten.
    /Håkan

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing billiga våtdräkter för stora 08-or

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.