Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing billigaste surf resa

  • jocke-g

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 11:52

    Samma funderingar som jag verkar det som. Jag sitter och håller lite koll på prognosen på någon av Kanarieöarna. Vågor verkar det finnas helt ok men inte tillräckligt med vind men det är ju som vanligt där under vintern. Om det kommer en ok prognos så hoppar jag nog på en restresa ner. Det gick ju att flyga och bo för 1500:- nu ospec givetvis och det är ju ok. Sen får man kanske räkna med att leta upp nytt boende på plats eller tälta ja vad som heslt bara man får seglat lite nu.

  • dawwg

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 11:57

    ja, va fan, bara man får lite värme och vågor. för min del kvittar det om jag får vågsurfa eller om det blir vindsurf. bara jag får några dagars fin surf. inga andra resmål som kan fungera? biarritz, eller ngt annat beläget runt portugal eller liknande?

  • jocke-g

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 12:09

    Portugal är lite för svalt för mig just nu i alla fall. Vill gärna ha lite mer värme än vad som erbjuds där. Jag var på Grand canaria förra julen och det var grymt fin vågsurf i norr då och tittar man på prognosen nu så är det nog helt ok.

  • stefanlindmark

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 13:05

    Vi är ett gäng som drar till Dahab Egypten vecka 11. Inget direkt vågmecka men det mesta andra man vill ha inkl värme så det räcker.

    Kollade på medelhavsställen, men även om det är isfria vatten blir det inte samma sköna värme så pass tidigt.

  • imported_macts

    Medlem
    25 januari, 2010 vid 13:25

    Vågor finns det gott om på norra Fuerte på vintern…har du tur så blåser det också! Så leta restresa till Coralejjo

  • nachoman

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 13:11

    Var på norra Fuerte förra veckan. Som sagt, vågor fanns det mycket av men vind fanns det bara en dag på hela veckan. Lite svajigt med vinden på vintern säger de.

  • rikardsegergren

    Medlem
    26 januari, 2010 vid 16:48

    Om det blir Fuerte ni sticker till vore jag tacksam för ett kort mail. Jag har lite prylar hos Ben på Flag Beach, Corralejo som jag gärna skulle få hem. Vore evigt tacksam om någon vore hjälpsam med detta…

    rikard.segergren@comhem.se

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?

For IOS and IPAD browsers, Only option to install PWA is to use add to home screen in safari browser

Surfzones app (PWA) har installerats.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing billigaste surf resa

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.